کد خبر : 1843292 | 20 شهریور 1401 ساعت 21:14 | 39.1K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش در یونایتد؛ دو ستاره انگلیس در آستانه بازگشت

مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، زوج خط حمله منچستریونایتد، آماده بازگشت به اردوی تیم ملی انگلیس هستند.

درخشش در یونایتد؛ دو ستاره انگلیس در آستانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، این دو ستاره جوان یونایتد پس از یک مقطع تلخ و ضعیف باشگاهی در فصل 2021/22، در اردوهای اخیر گرت ساوت گیت غایب بوده و شانس بازی برای تیم ملی انگلیس را از دست داده بودند. اما حضور اریک تن هاخ به تولد دوباره مارکوس راشفورد و جیدون سانچو کمک کرده و این دو ستاره جوان در چهار برتری پیاپی یونایتد در لیگ برتر نقش مهمی داشتند. راشفورد تا به اینجای فصل در شش بازی در لیگ برتر سه گل زده و دو پاس گل داده و البته جالب اینجاست اریک تن هاخ علیرغم در اختیار داشتن فوق ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو، از او به عنوان یک مهاجم مرکزی استفاده کرده است.

1744226

همچنین جیدون سانچو نیز دو گل از جمله یکی در جریان پیروزی تعیین کننده پیروزی 2-1 مقابل لیورپول در ماه گذشته به ثمر رسانده و در این فصل در ترکیب یونایتد نقش مهمی تری نسبت به فصل قبل ایفا کرده است. جالب اینجاست سانچو از اکتبر 2021 و راشفورد از نوامبر 2021 برای لیست نهایی تیم ملی انگلیس توسط گرت ساوت گیت انتخاب نشده اند.

اما نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد این دو ستاره جوان احتمالا برای بازی تیم ملی انگلیس برای بازی های بعدی سه شیرها در لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا و آلمان باز خواهند گشت. به نظر می رسد در صورت درخشش در این دو دیدار، نام مارکوس راشفورد و جیدون سانچو در لیست نهایی انگلیس برای جام جهانی 2022 قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها