کد خبر : 1843296 | 20 شهریور 1401 ساعت 21:52 | 62.6K بازدید | 9 دیدگاه

لیونل مسی و راموس؛ دو سرنوشت متفاوت؟

پاری سن ژرمن ماه های شلوغی را در مورد تمدید ستاره های خود در پیش رو خواهد داشت.

لیونل مسی و راموس؛ دو سرنوشت متفاوت؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شده، اما این بدان معنا نیست که کار لوئیس کامپوس در پاری سن ژرمن به اتمام رسیده است. تا زمان شروع پنجره ژانویه، مدیر ورزشی باشگاه باید روی تمدید قرارداد بازیکنان مختلف مانند لیونل مسی تمرکز کند. قرارداد مسی و سرخیو راموس در ژوئن سال آینده به پایان می رسد و باشگاه در مورد یکی به قطعیت رسیده و در مورد دیگری نه. نشریه لوپاریزین امروز در گزارشی مدعی شد پاری سن ژرمن قصد دارد مذاکرات خود را با اطرافیان ستاره آرژانتینی برای تمدید قرارداد آغاز کند.

1744237

البته مسی هنوز هم ترجیح می دهد قبل از مذاکره برای قرارداد جدید با PSG صبر کند و احتمالا شروع مذاکرات به بعد از جام جهانی 2022 و آغاز سال جدید میلادی موکول می شود. شایعاتی در مورد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا شنیده شده و احتمال رخ دادن این اتفاق در تابستان سال آینده برای بهترین گلزن تاریخ باشگاه اسپانیایی وجود دارد.

اما وقتی صحبت از راموس به میان می‌آید، شرایط در هیئت مدیره پاری سن ژرمن متفاوت است و هنوز هیچ تصمیمی قطعی در مورد قرارداد جدید وجود ندارد. بر خلاف مصدومیت های فصل گذشته، این مدافع 36 ساله موفق شد در شروع سال جدید اوضاع خوبی را تجربه کند. کاپیتان سابق رئال مادرید که در داخل رختکن به دلیل جدیت، مشارکت، مشاوره و شخصیت او عنوان یک رهبر بسیار مورد تمجید قرار گرفت، اما باید برای تمدید قرارداد بیشتر در زمین تلاش کند. همچنین کامپوس باید با بازیکنان دیگری مانند مارکو وراتی، مارکینیوش و پرسنل کیمپمبه درباره تمدید قرارداد صحبت کند.

دیدگاه‌ها