کد خبر : 1844078 | 26 شهریور 1401 ساعت 14:45 | 48.4K بازدید | 12 دیدگاه

لوئیز کامپوس:

از مسی خواستم تا وقتی با PSG قرارداد دارم، بماند

مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه جدید خود گفت که از لیونل مسی درخواست کرده تا سال 2025 به فوتبالش در این باشگاه ادامه بدهد.

از مسی خواستم تا وقتی با PSG قرارداد دارم، بماند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در تابستان 2021 به پی اس جی پیوست. مسی به هیچ عنوان قصد جدایی از بارسا را نداشت ولی پس از اینکه باشگاه کاتالان اعلام کرد که توانایی مالی برای تمدید با او را ندارد، در نهایت چاره ای جز جدایی نداشت و راهی پی اس جی شد. بر خلاف آن چیزی که سال قبل ادعا شد، قرارداد مسی دو ساله است و در آن بند تمدید تا 2025 وجود ندارد. به این ترتیب مسی می تواند تابستان سال بعد از پی اس جی جدا شود.

1745851

طبق ادعای نشریه اکیپ، مدیران پی اس جی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به مسی مصمم هستند و به زودی این کار را انجام خواهند داد. در پاریس هیچ تردیدی به توانایی های مسی ندارند و می خواهند او را برای سال های بیشتری حفظ کنند. پیشنهاد تمدید، قبل از شروع جام جهانی به مسی ارائه خواهد شد ولی احتمالا او پاسخ نهایی را به پس از جام جهانی موکول خواهد کرد.

1744074

لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی گفت:« باید از خود مسی بپرسید که قصد ماندن دارد یا خیر. اخیرا با مسی صحبت کردم و از او خواستم تا زمانی که با پی اس جی قرارداد دارم، او هم بماند. من تا 2025 قرارداد دارم و خوشحال می شوم مسی هم سه سال دیگر در پی اس جی به فوتبالش ادامه بدهد. از کار با او بسیار راضی هستم. مسی انسان و فوتبالیستی استثنایی است.»

دیدگاه‌ها