کد خبر : 1843383 | 21 شهریور 1401 ساعت 12:57 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

ژوائو فلیکس: از پیشنهاد 130 میلیونی یونایتد خبر ندارم

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، می‌گوید مدیران این باشگاه چیزی درباره پیشنهاد هنگفت منچستریونایتد به او نگفته‌اند.

ژوائو فلیکس: از پیشنهاد 130 میلیونی یونایتد خبر ندارم

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند تا این تیم را در آستانه فصل جدید تقویت کنند و بازیکنان مدنظر اریک تن‌هاخ را به خدمت بگیرند. 
این باشگاه مذاکرات بسیاری را با بازیکنان متفاوت انجام داد اما در بسیاری از موارد مانند فرانکی دی یونگ، علیرغم توافق با باشگاه هم نتوانست به هدفش دست پیدا کند و بازیکن  مدنظرش را به خدمت بگیرد. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در طول تابستان مدعی شده بودند که یکی از اهداف اصلی شیاطین سرخ در این پنجره نقل و انتقالاتی جذب ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید است. 
حتی بسیاری از آنها مدعی شدند که این باشگاه آماده است تا مبلغی در حدود 130 میلیون یورو برای انتقال این ستاره پرتغالی به اولدترافورد پرداخت کند اما در نهایت مدیران اتلتیکو اعلام کردند که حاضر به فروش این بازیکن 22 ساله نیستند. 


حالا فلیکس مدعی شده است که هیچ اطلاعی از ارائه این پیشنهاد از سوی یونایتد و مذاکراتی که بین آنها و مدیران اتلتیکو شکل گرفته نداشته و تمام تمرکزش روی پیشرفت بیشتر در زمین بازی است. 
او در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد یونایتد به مارکا گفت:« من هیچ چیزی در این باره نشنیدم. بنابراین احتمالا این موضوعی است که در سطح مدیریتی حل و فصل شده است. من اینجا هستم. هنوز می‌توانم پیشرفت کنم. هنوز سال‌های زیادی پیش روی من است. من باید چیزهای بسیاری را یاد بگیرم.»
فلیکس در سال 2019 با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست تا لقب سومین بازیکن گرانقمیت دنیای فوتبال را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها