کد خبر : 1843443 | 21 شهریور 1401 ساعت 20:42 | 33.8K بازدید | 9 دیدگاه

مژده به یونایتدها؛ پنج بازیکن تمدید می‌کنند

رسانه‌های انگلیسی خبر دادند پنج بازیکن منچستریونایتد که قراردادشان رو به پایان است با تمدید قراردادهای خود با این باشگاه موافقت کرده‌اند.

مژده به یونایتدها؛ پنج بازیکن تمدید می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که به نظر می‌رسد منچستریونایتد با حضور اریک تن‌هاخ احیا شده است و در مسیر درستی حرکت می‌کند امروز هواداران شیاطین سرخ خبر خوبی دریافت کردند. بر اساس این خبر، پنج بازیکن شیاطین سرخ که قراردادهایشان رو به پایان است با باشگاه به توافق رسیدند و به‌زودی قراردادهای خود را تمدید خواهند کرد.

این پنج بازیکن همگی از بازیکنان اصلی یونایتد به حساب می‌آیند. داوید دخیا، دیوگو دالوت، لوک شاو، فرد و مارکوس راشفورد.

1744584

روزنامه دیلی‌استار می‌گوید این پنج بازیکن با باشگاه به توافق رسیدند تا قراردادهای خود را فعلا به مدت یک سال تمدید کنند. گفته می‌شود اریک تن‌هاخ از مدیران باشگاه خواسته بود هر چه سریعتر به وضعیت این پنج نفر رسیدگی کنند. سرمربی هلندی به مدیریت اطلاع داده بود که دست‌کم تا یک سال دیگر آنها را در میان بازیکنانش می‌خواهد.

این در حالی است که در ماه‌های آخیر آینده این پنج نفر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. امضای قرارداد یک ساله دست‌کم باعث می‌شود هیچکدام از آنها تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد یونایتد را ترک نکنند.

هواداران یونایتد به خصوص از تمدید قرارداد با مارکوس راشفورد خوشحال هستند. مهاجمی که بعد از عملکرد ضعیف در فصل گذشته در بازی‌های اخیر درخشان ظاهر شده است.

1744246

امسال تابستان شایعات زیادی درباره احتمال انتقال راشفورد به پاری‌سن ژرمن مطرح بود ولی با وجود مذاکرات مدیر برنامه‌های او با باشگاه پاریسی، ستاره انگلیسی در نهایت در یونایتد ماندگار شد و حالا تصمیم گرفته قراردادش با شیاطین سرخ را برای یک سال دیگر تمدید کند.

دیدگاه‌ها