کد خبر : 1843457 | 21 شهریور 1401 ساعت 23:26 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

رابی فاولر:

لیورپولی‌ها پشت تیم را خالی نکنند، مصدوم زیاد داریم

رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.

لیورپولی‌ها پشت تیم را خالی نکنند، مصدوم زیاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در حالی در خانه خود، ورزشگاه آنفیلد، دومین بازی‌اش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس برگزار می‌کند که هفته گذشته در این رقابتها شکستی تحقیرآمیز مقابل ناپولی تجربه کرد و با شکست 4-1 به خانه برگشت.

نتایج ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید و به خصوص شکست مقابل ناپولی هواداران را به شدت عصبانی کرده و در روزهای اخیر موجی از انتقادها علیه یورگن کلوپ و شاگردانش به راه افتاده است.

رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول، اما این انتقادها را به‌جا نمی‌داند و به هواداران می‌گوید لشکر مصدومان تیم را فراموش نکنند و در بازی فردا مقابل آژاکس با تمام قدرت پشت تیم‌شان بایستند تا شکست در بازی اول چمپیونزلیگ جبران شود.

1727928

رابی فاولر در این‌باره گفت:" از فصل جدید فقط هفت بازی گذشته که تیم نتایج خوبی نگرفته. دیدم بعضی هواداران می‌گویند تیم نتوانسته به عنوان یک قدرت بزرگ خودش را نشان بدهد. این حرف درست است؟ نه. فوتبال را اینطور تفسیر نمی‌کنند. بزرگترین تیم‌ها هم دچار افت می‌شوند. وقتی می‌خواهید درباره قدرت یک تیم اظهارنظر کنید باید چند سال را در نظر بگیرید نه چند روز.

باید به مسائل دیگر هم نگاه کرد. مهمترین مساله امروز ما لشکر مصدومان است. نمی‌خواهم بگویم داشتن چهار هافبک مصدوم بهانه‌ای برای باخت است. حرف من این است که اشتباه لیورپول این بود که برای چنین مصدومیت‌هایی از قبل برنامه نداشت.

آنها اشتباه کردند که پیش خودشان گفتند داشتن تعداد زیادی بازیکن به معنای تضمین کیفیت است. یورگن کلوپ سال گذشته گفت 9 هافبک دارد و این کافی است. دیدیم که کافی نبود. مهم این است که چند هافبک خیلی باکیفیت دارید نه اینکه چند هافبک دارید".

دیدگاه‌ها