کد خبر : 1843474 | 22 شهریور 1401 ساعت 10:05 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

توهین مدافع پی‌اس‌جی به داور: به من دست نزن!

میکروفون کار گذاشته شده روی پیراهن داور بازی پاری سن ژرمن و برست باعث دردسر پرسنل کیمپمبه، مدافع فرانسوی، شده است.

توهین مدافع پی‌اس‌جی به داور: به من دست نزن!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ فرانسه به مصاف برست رفت و با تک گل نیمار برابر این تیم به پیروزی رسید. 
با موافقیت مسئولان لیگ فرانسه، شرکت آمازون پرایم ویدیو، میکروفرونی را در جریان این بازی روی پیراهن ژرمی پینیار جاسازی کرده بود تا از اتفاقات درون زمین با جزئیات کامل آگاه شود. 
حالا تصاویر و صداهای ضبط شده باعث شده است که کیمپمبه تا حدی به دردسر بیفتد. وقتی این بازیکن با کاردونا، بازیکن حریف، درگیر می‌شود، داور بازی سعی می‌کند هر دو طرف را آرام کند اما این مدافع فرانسوی خطاب به داور می‌گوید:« وای، به من دست نزن. چرا به من دست زدی؟ دیگر این کار را نکن.»
این بازیکن در جریان درگیری با بازیکن حریف خودش را روی زمین انداخت اما داور بازی معتقد بود که مشکلی برای او پیش نیامده است. به عقیده پینیار، این تلاش از سوی کیمپمبه برای تلف کردن وقت بود و به او گفت:« اگر تیم پزشکی را صدا کنم، تو باید دو دقیقه بیرون از زمین بمانی.»
همین موضوع باعث ناراحتی این بازیکن شد و کریستوف گالتیه از او خواست با توجه به این که یک کارت زرد هم دارد، برای ادامه درمان از زمین بازی بیرون بیاید و با داور درگیر نشود. 
در نهایت، پس از پایان بازی مشخص شد که این مدافع فرانسوی از ناحیه ماهیچه پا دچار مصدومیت شده است و قادر به همراهی این تیم در دو بازی بعدی نیست.

دیدگاه‌ها