کد خبر : 1843494 | 22 شهریور 1401 ساعت 11:27 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

منشا و از دست دادن دومین پنالتی فصل؛

36 روز تلخ آقای گل فصل گذشته لیگ برتر

گادوین منشا، در هفته ششم، دومین پنالتی فصل را از دست داد ولی این‌بار برخلاف پنالتی اول، شاگردان ربیعی موفق به کسب پیروزی شدند.

36 روز تلخ آقای گل فصل گذشته لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، اولین مرتبه در مصاف با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر بود که محمد ربیعی مانند فصل گذشته زدن ضربات پنالتی را به گادوین منشا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر محول کرد، ولی حبیب فرعباسی در روزی که نمایش خوبی ارائه کرد موفق به مهار ضربه مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان شد و این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در هفته ششم بار دیگر تیم فوتبال مس در شرایطی که با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود هوادار در رفسنجان پیش افتاده بود، با حرکت تکنیکی لوسیانو پریرا صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و جالب اینکه بار دیگر گادوین منشا انتخاب کادر فنی برای زدن این ضربه بود؛ شوتی که منشا این‌بار برخلاف مرتبه قبلی در فولادشهر به سمت راست دروازه‌بان زد و در حالی که مهرداد بشاگردی جهت ضربه را تشخیص داده بود، ضربه زمینی منشا با فاصله چند سانتی‌متری راهی اوت شد.
از دست رفتن این پنالتی که می‌توانست نتیجه را سه بر صفر به سود مس رفسنجان کند سبب شد تا شرایط سختی برای شاگردان ربیعی در ادامه مسابقه ایجاد شود، به ویژه با گلی که عزت پورقاز وارد دروازه حامد لک کرد، اما درنهایت نارنجی‌پوشان توانستند در خانه این پیروزی ارزشمند را حفظ کنند و اولین سه امتیاز فصل به حساب آنها ریخته شد.
منشا البته پس از هدر رفتن این ضربه به شدت از نظر روحی به هم ریخته بود و در پایان مسابقه محسن آذرباد کاپیتان تیم او را به سمت هواداران برد تا ضمن فراموش کردن اتفاقات مصاف با هوادار او را آماده دیدار بعدی مس کند.

1744661

مهاجم نیجریه‌ای مس هم پس از پایان این مسابقه، پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و با اشاره به روزهای که موفق به گلزنی نشده از حال و روز بد خود نوشت.

دیدگاه‌ها