کد خبر : 1843575 | 22 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 22.5K بازدید | 3 دیدگاه

نگرانی لیورپولی‌ها؛ بی‌احترامی به ملکه تبعات دارد

سِر کنی دالگلیش و بازماندگان فاجعه هیلزبورو از هواداران لیورپول خواستند در بازی امشب مقابل آژاکس به یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ ملکه الیزابت احترام بگذارند.

نگرانی لیورپولی‌ها؛ بی‌احترامی به ملکه تبعات دارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش، ورزشگاه آنفیلد، به مصاف آژاکس می‌رود. درحالی‌که مقامات حکومت انگلیس نگرانند که هواداران لیورپول که سابقه طولانی‌ای در مخالفت با حکومت کشور و خاندان سلطنتی دارند در شروع مسابقه زمانی که به مناسبت مرگ ملکه یک دقیقه سکوت اعلام می‌شود، با سوت زدن و هو کردن جنجال‌آفرینی کنند.

سِر کنی دالگلیش، اسطوره باشگاه لیورپول، و همچنین انجمن بازماندگان فاجعه هیلزبورو در پیامی از هواداران خواستند از ایجاد تنش‌های غیرضروری خودداری کرده و در زمان اعلام یک دقیقه سکوت احترام بگذارند و همراهی کنند.

1744764

انجمن بازماندگان فاجعه هیلزبورو با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی به تماشاچیان بازی امشب لیورپول هشدار داد که هر گونه ایجاد تنش در شروع مسابقه می‌تواند تبعاتی برای هواداران لیورپول در گوشه و کنار انگلیس داشته باشد. در بیانیه این انجمن آمده است:" کسانی که برای تماشای بازی امشب به ورزشگاه می‌روند، لطفا به یک دقیقه سکوت احترام بگذارید. شاید فکر کنید که تبعات بعدی، شما را شامل نمی‌شود ولی این تبعات ممکن است همه ما و خانواده‌هایمان را درگیر کند. احترام گذاشتن هیچ هزینه‌ای ندارد و باعث احترام متقابل می‌شود".

کنی دالگلیش که یکی از اسطوره‌های بزرگ باشگاه محسوب می‌شود هم در پیامی جداگانه درخواست مشابهی از هواداران داشت. او در توییتی نوشت:" اینکه انجمن بازماندگان هیلزوبورو نوشته احترام هزینه‌ای ندارد و باعث احترام متقابل می‌شود کاملا درست است. امیدوارم همه کسانی که امشب به آنفیلد می‌روند به درخواست بازمانده‌ها عمل کنند".

1744765

دیدگاه‌ها