کد خبر : 1843581 | 22 شهریور 1401 ساعت 20:21 | 28.9K بازدید | 27 دیدگاه

انتقاد عجیب از کلوپ؛ او یک مربی متوسط است!

رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.

انتقاد عجیب از کلوپ؛ او یک مربی متوسط است!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که لیورپول امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان در خانه‌اش به مصاف آژاکس می‌رود تا شکست سنگین در دیدار هفته اول مقابل ناپولی را جبران کند یکی از ستاره‌های سابق هلند درباره چند بازیکن این تیم و همچنین سرمربی‌اش اظهاراتی عجیب مطرح کرد و جنجالی شد.

رافائل فن درفارت، ستاره سابق تیم ملی هلند که سابقه بازی در تیمهایی مثل رئال مادرید و تاتنهام را دارد، در یک مصاحبه به سه بازیکن لیورپول اشاره کرد و گفت آنها بازیکنانی معمولی هستند و نباید در تیمی مثل لیورپول بازی کنند. او یورگن کلوپ را هم از تیغ تیز انتقادهایش محروم نکرد و مدعی شد او یک مربی کاملا متوسط است.

1744780

فن درفارت با حمایت از باشگاه کشورش، آژاکس، در بازی امشب مقابل لیورپول، در یک برنامه تلویزیونی به پیروزی 4-0 آژاکس مقابل رنجرز در هفته گذشته اشاره کرد و گفت بازیکنان آژاکس نباید از لیورپول بترسند.

1744782

ستاره سابق رئال مادرید در این مصاحبه گفت:" به نظرم خیلی‌ها اشتباه می‌کنند که می‌گویند جردن هندرسون یک فوتبالیست عالی است. نه، او واقعا یک بازیکن معمولی است. جیمز میلنر هم خیلی معمولی است. جو گومز هم همینطور. فن‌دایک بازیکن خوبی است و دفاع‌های چپ و راست‌شان هم خوب هستند. ولی لیورپول اگر روز خوبش نباشد و مهاجمانش سرحال نباشند یک تیم متوسط است. این درباره یورگن کلوپ هم صادق است".

دیدگاه‌ها