کد خبر : 1843619 | 23 شهریور 1401 ساعت 01:35 | 63.1K بازدید | 4 دیدگاه

بهترین نمایش فصل شاگردان سیوانه

لورکوزن مستحکم و تهاجمی مثل یک مدعی

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن حضور کوتاه مدتی در جریان برتری تیمش مقابل اتلتیکو مادرید داشت.

لورکوزن مستحکم و تهاجمی مثل یک مدعی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بایر لورکوزن در حالی که مثل دیدارهای قبل سردار آزمون را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم بایر آرنا مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا قرار گرفت.

بایر لورکوزن که علاوه بر شکست در نخستین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا در دو هفته گذشته بوندس‌لیگا نیز موفق به کسب پیروزی نشده بود و یک باخت و یک تساوی داشت، انتظار می‌رفت نتواند برابر اتلتیکو مادرید هم نتیجه بگیرد اما این اتفاق برای آنها نیفتاد و یاران سردار توانستند یک عملکرد متفاوت ارائه بدهند.

1744902

در شرایطی که این مسابقه با تساوی بدون گل رو به پایان بود، بایر لورکوزن توانست در دقایق ۸۴ و ۸۷ توسط رابرت آندریچ و موسی دیابی دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و در حضور تماشاگران‌اش به نخستین برد در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن پس از شکست یک بر صفر در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ بلژیک، در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید به برتری ۲ بر صفر دست یافت تا سه امتیازی شود و بالاتر از این تیم اسپانیایی و پورتو پرتغال در جایگاه دوم جدول گروه B این رقابت‌ها قرار بگیرد.

1744911
بایر لورکوزن قبل از زدن دو گل دیرهنگام مقابل اتلتیکو، سه بار تیرک دروازه ایوو گربیچ را به لرزه درآورد و بهترین نمایش فصل خود را در تمام مسابقات داخلی و اروپایی داشت.

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی بایر لورکوزن، پس از حضور تعویضی در هفته اول لیگ قهرمانان مقابل کلوب بروژ، در دیدار برابر اتلتیکو مادرید اسپانیا از دقیقه ۸۹ وارد زمین شد که در این مدت کوتاه نتوانست کار خاصی انجام بدهد.

1744921

سردار آزمون که آماده ورود به زمین به جای دیابی، زننده گل دوم بایر لورکوزن(قبل از گلزنی او) بود، پس از باز شدن دروازه اتلتیکو مادرید با لبخند زدن خوشحالی خود را نشان داد و در آغوش جراردو سیوانه، سرمربی تیمش قرار گرفت

1744922

سردار در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده با زدن یک دریبل سرپای چشم‌نواز و یک پاس در عمق استثنایی به سمت مخالف، بهترین فرصت را برای زدن گل سوم بایر لورکوزن فراهم کرد که دو هم‌تیمی او نتوانستند از این موقعیت تک به تک مقابل دروازه اتلتیکو مادرید بهره ببرند.

دیدگاه‌ها