کد خبر : 1843651 | 23 شهریور 1401 ساعت 11:09 | 2K بازدید | 1 دیدگاه

دوست داشتیم پای منشا به گلزنی باز شود

آذرباد: امیدوارم در هفته‌های آینده به کورس برگردم

محسن آذرباد می‌گوید امیدوار است در بازی‌های بعدی پاس گل‌های بیشتری ثبت کند و در کورس قرار بگیرد.

آذرباد: امیدوارم در هفته‌های آینده به کورس برگردم

به گزارش "ورزش سه"، آذرباد، هافبک تاثیرگذار مس رفسنجان در فصل‌های گذشته بود که در این شش هفته نتوانست در جمع بهترین پاسورها باشد. آذرباد که تیم‌شان در هفته ششم نخستین پیروزی فصل را جشن گرفت در این خصوص گفت: ما توانستیم بعد از پنج هفته سه امتیاز بازی را بگیریم. در این پنج هفته هم شایسته این بودیم که تمام امتیازات را کسب کنیم. مثل دو فصل گذشته در هفته ششم سه امتیاز را گرفتیم. انگار پنج هفته ابتدایی لیگ طلسم شده است.

آذرباد، در مورد تاثیرش در بازی هوادار ادامه داد: تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم که بازی بعد هم در آبادان سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی با اراک مصدومیتی برایم پیش آمد که در بازی فولاد از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدم و این بازی هم توانستم موثر باشم. نمی‌دانم پاس گل محسوب می‌شود یا نه، چون به مدافع خورد و به مهدی حسینی رسید و پاس دیگرم به شیمبا هم پنالتی شد. خوشحالم که توانستم تاثیرگذار باشم.

او در مورد پنالتی منشا گفت: پنالتی را منشا زد. او پارسال همه پنالتی‌هایش را گل کرده بود و دوست داشتیم او هم گلزنی کند ولی این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در بازی بعدی گل بزند.

آذرباد، راجع به اینکه چرا در کورس آقای پاس گلی نیست بیان کرد: من امسال پاس‌های کمتری ندادم. توپ‌ها گل نشدند. من کارم را انجام می‌دهم ولی توپ‌های‌مان گل نمی‌شوند. امیدوارم در بازی‌های بعدی پاس گل‌های بیشتری بدهم و به کورس مسابقات برگردم.

او راجع به اینکه آیا مس رفسنجان امسال می‌تواند مدعی باشد یا خیر گفت: تیم ما خیلی خوب است ولی نمی‌توانیم خودمان را با تیم‌های دیگر مقایسه کنیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. فکر می‌کنم یک نیم فصل زمان می‌برد که تیم‌های مدعی مشخص شوند.

دیدگاه‌ها