کد خبر : 1843658 | 23 شهریور 1401 ساعت 11:46 | 7.6K بازدید | 5 دیدگاه

فن دایک: همه سعی کردند لیورپول را زمین بزنند

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، از اظهارات مطرح شده علیه این تیم در روزهای اخیر عصبانی است.

فن دایک: همه سعی کردند لیورپول را زمین بزنند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی در آنفیلد و تحت‌الشعاع شرایط خاص کشور انگلیس پس از فوت ملکه الیزابت دوم برگزار شد و حواشی زیادی را در همین زمینه به دنبال داشت اما در نهایت، شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند ناکامی هفته اول و شکست 1-4 برابر ناپولی را جبران کنند و سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. 
انتقادهای زیادی پس از باخت برابر ناپولی از این تیم و بازیکنانش مطرح شده بود و فن دایک، یکی از بازیکنانی بود که بیشتر از هر کس دیگری به دلیل نمایش ضعیفی که در چند هفته اخیر ارائه کرد، مورد انتقاد قرار گرفته بود. 

1744996
فن دایک پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« این که توانستیم نمایش وحشتناک و فاجعه‌بار در ناپل را جبران کنیم بسیار خوب است. این که واکنش درستی در این بازی نشان دادیم بسیار مهم بود. این که چنین شرایطی را تغییر دهید کار آسانی نیست اما امشب توانستیم یک قدم در مسیر درست برداریم. پیروزی در این بازی پیش از شروع وقفه دیدارهای ملی اهمیت زیادی داشت.»
این مدافع هلندی با اشاره به انتقادهای مطرح شده از لیورپول در چند هفته اخیر اضافه کرد:« ما به صحبت‌هایی که در دنیای بیرون مطرح می‌شود توجهی نداریم. بسیاری از بازیکنان سابق که دقیقا می‌دانند ما در چه شرایطی هستیم حرف‌هایی زدند. همه سعی کردند ما را زمین بزنند اما ما می‌دانیم که بازی قبلی بسیار بد بود و این بار توانستیم آن نتیجه را جبران کنیم.»

دیدگاه‌ها