کد خبر : 1843670 | 23 شهریور 1401 ساعت 12:56 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل اخراج توخل؛ تفاوت دیدگاه با مدیران چلسی

تاد بولی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، درباره دلیل برکناری توماس توخل صحبت کرد.

دلیل اخراج توخل؛ تفاوت دیدگاه با مدیران چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته گذشته و در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفت که به همکاری با توخل پایان دهد. 
این مربی آلمانی عملکرد نسبتا خوبی روی نیمکت این تیم داشت و در فاصله چند ماه پس از قبول هدایت آنها توانست جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای چلسی به ارمغان بیاورد. 
با این حال، انتقال مالکیت این باشگاه از رومن آبراموویچ به مالکان جدید آمریکایی و برکناری افرادی چون مارینا گرانوفسکایا و پتر چک باعث شد که شرایط برای او به صورت کلی تغییر کند. 
شکست برابر دینامو زاگرب در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بهانه‌ای شد که مالکان و مدیران جدید چلسی به همکاری با سرمربی این تیم خاتمه دهند. 

1742886
بولی که در کنفرانسی در نیویورک شرکت کرده بود، درباره این تصمیم به خبرنگاران گفت:« وقتی شما مالکیت شرکتی را برعهده دارید، باید مطمئن باشید که با افرادی که در حال پیش بردن این کار هستند در یک مسیر گام برمی‌دارید. توخل سرمربی بسیار با استعدادی است و در چلسی بسیار موفق عمل کرده است اما دیدگاه ما برای این باشگاه یافتن مربی‌ای بود که واقعا به دنبال همکاری با ما باشد. من فکر می‌کنم تغییرات بسیاری در چلسی باید صورت بگیرد.»
این تاجر آمریکایی با اشاره به تفاوت دیدگاهی که با توخل داشت اضافه کرد:« ما مطمئن نبودیم که توخل به همان سبکی که ما به شرایط نگاه می‌کنیم به شرایط نگاه کند. مسئله این نیست که دیدگاه چه کسی درست یا غلط است، ما صرفا دیدگاه مشابهی برای آینده نداشتیم.»

دیدگاه‌ها