کد خبر : 1843708 | 23 شهریور 1401 ساعت 16:34 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

مارکو رویس:

امیدوارم بهترین شب ارلینگ هالند نباشد

مارکو رویس، کاپیتان آلمانی دورتموند مدعی شد رویارویی با ارلینگ هالند آسان نخواهد بود.

امیدوارم بهترین شب ارلینگ هالند نباشد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند نزدیک به دو سال درخشان و فوق العاده را در ترکیب دورتموند سپری کرده و مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفت. اما در نهایت این منچسترسیتی بود که پیش از شروع پنجره تابستانی با این ستاره نروژی به توافق رسیده و با پرداخت بند آزادسازی، ارلینگ هالند را جذب کرد. حالا خیلی زود و بعد از شروعی درخشان در ترکیب سیتی، امشب هالند مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. مارکو رویس، ستاره باتجربه دورتموند، اذعان داشت ار درخشش این مهاجم جوان خوشحال بوده و البته می داند تیمش کار سختی در مسابقه امشب خواهد داشت.

1743312

مارکو رویس به گاردین گفت: "این که ارلینگ هالند تا امروز در ترکیب منچسترسیتی چگونه عمل کرده، برای من بسیار هیجان انگیز است. این نشان می دهد که هم تیمی های جدید این بازیکن دیگر بدترین بازیکنان نیستند. چگونه ارلینگ هالند را در بازی امشب متوقف کنیم؟ سوال خوبی است. بازی کردن در مقابل چنین مهاجمی آسان نیست.

یکی از نکات کلیدی این است که در تصمیمات خود تأخیر نداشته و با سرعت عمل کنید و البته در پیش بینی اتفاقات جریان مسابقه دقیق و خوب باشید. شما باید نزدیک ارلینگ هالند مانده و فاصله خود را با این بازیکن زیاد کنید تا بتوانید تا حد امکان او را در طول 90 دقیقه متوقف کنید. فقط می توان امیدوار بود که او بهترین شب خود را زمین مسابقه سپری نمی کند."

دیدگاه‌ها