کد خبر : 1843736 | 23 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: دیگر نتوانستیم مثل بازی تاتنهام خوب باشیم

ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردای رم در لیگ اروپا به هواداران جالوروسی مژده داد که نیکولو زانیولو به ترکیب بازخواهد گشت.

مورینیو: دیگر نتوانستیم مثل بازی تاتنهام خوب باشیم

به گزارش "ورزش سه"، رم فردا در حالی در خانه‌اش در لیگ اروپا به مصاف هلسینکی فنلاند می‌رود که این رقابت‌ها را خوب آغاز نکرد و در هفته اول مقابل لودوگرتس با نتیجه 2-1 مغلوب شد. مورینیو، سرمربی رم، در آستانه این بازی به هواداران مژده داد که نیکولو زانیولو در بازی فردا به میدان خواهد رفت ولی به آنها هشدار داد که نباید کیفیت هلسینکی را دست‌کم بگیرند.

این صحبت‌های مورینیو در حالی مطرح شد که هواداران از شکست در هفته اول لیگ اروپا عصبانی هستند و منتظرند جالوروسی در بازی فردا مقابل تیم فنلاندی جبران کند. البته شکست 2-1 مقابل امپولی در روزهای اخیر روحیه رم را افزایش داده است.

1745138

مورینیو در آستانه بازی تیمش با هلسینکی در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او ابتدا پیروزی 1-0 تیمش بر تاتنهام در یک بازی دوستانه تابستانی را یادآور شد و گفت:" ما هیچ مشکل دفاعی نداشتیم. شماها خیلی وقتها فقط دنبال این هستید که فلان بازیکن روی آن گل یا این گل مقصر بود یا نه. ولی در بازی با تاتنهام که خیلی سخت بود ما 90 دقیقه بر بازی حاکم بودیم. روحیه ما واقعا بالا بود. ولی از بعد از آن دیگر شاهد چنین شرایطی در بازی‌های دیگرمان نبودیم.

من هلسینکی را دوست دارم. آنها را آنالیز کرده‌ام و از روز دوشنبه مشغول بررسی‌شان هستم. آنها خیلی سازمان‌یافته هستند و زیبا بازی می‌کنند. هلسینکی مقابل بتیس باخت ولی حقش شکست نبود. شاید بعضی فکر کنند بازی ساده‌ای در پیش داریم ولی اینطور نیست.

درباره زانیولو باید بگویم بله؛ او فردا بازی می‌کند. او می‌خواست هر چه سریعتر برگردد و همین خواستن باعث شد با سخت‌کوشی موفق بشود. نیکولو فردا بازی می‌کند ولی نمی‌دانم او 90 دقیقه در زمین خواهد بود یا نه. همه چیز بستگی به میزان آمادگی‌ بدنی‌اش دارد".

دیدگاه‌ها