کد خبر : 1843747 | 23 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

فهرست بازیکنان حریف ایران در جام جهانی اعلام شد

تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای انجام بازی‌های دوستانه در ماه سپتامبر را منتشر کرد.

فهرست بازیکنان حریف ایران در جام جهانی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر با تیم ملی کشورمان همگروه است و یکی از حساس‌ترین مسابقات گروه بین این دو تیم برگزار خواهد شد. درحالیکه ایران امروز با سرمربی جدیدش‌‌، کارلوس کی‌روش، اولین جلسه تمرینی خود را انجام داد آمریکا هم امروز فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در بازی‌های دوستانه ماه سپتامبر را اعلام کرد.

1745156

در فهرست اعلام شده نام ستاره‌های لژیونر آمریکا که در تیمهای بزرگ اروپایی بازی می‌کنند مثل کریستین پولیشیچ از چلسی، وستون مک‌کنی از یوونتوس، و برندن آرونسون و تایلر آدامز، هر دو از لیدز، دیده می‌شود.

آمریکا روز 23 سپتامبر در یک بازی دوستانه در شهر دوسلدورف آلمان با ژاپن بازی می‌کند. چهار روز بعد دومین دیدار دوستانه آمریکایی‌ها در اسپانیا مقابل عربستان سعودی برگزار می‌شود. این دو بازی آمریکا بدون شک برای آمادگی بیشتر جهت مسابقه با تیم ملی کشورمان در جام جهانی انجام خواهد شد.

1745157

آمریکا پیش از انجام این دو بازی دوستانه یک اردو در آلمان برگزار می‌کند و اولین جلسه تمرینی‌اش پنج روز دیگر یعنی 19 سپتامبر در شهر کلن برگزار می‌شود.

گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از اعلام فهرست بازیکنانش گفت:" درحالی‌که به جام جهانی نزدیک می‌شویم این بازی‌های دوستانه برای ما فرصتی است تا برای بازی‌های گروهی بیشتر آماده بشویم. ما تیم قدرتمندی داریم و می‌توانیم از این بازی‌ها به عنوان محکی برای حریفان‌مان در مرحله گروهی جام جهانی استفاده کنیم".

1745158

از دیگر چهره‌های سرشناس دعوت شده به تیم ملی آمریکا می‌توان به مت ترنر، دروازه‌بان آرسنال، سرجینیو دِست از آث میلان، کریس ریچاردز از کریستال پالاس، جو اسکالی از مونشن‌گلادباخ، لوکا دلاتوره از سلتاویگو، یونس موسی از والنسیا، مالک تیلمان از رنجرز و جیو رینا از دورتموند اشاره کرد.

دیدگاه‌ها