کد خبر : 1843757 | 23 شهریور 1401 ساعت 22:14 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

زارع: برای تکرار قهرمانی پا روی تشک می‌گذارم

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: در صربستان دو حریف سرسخت دارم، مردم من را دعا کنند تا بتوانم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنم.

زارع: برای تکرار قهرمانی پا روی تشک می‌گذارم

به گزارش "ورزش سه"امیرحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص مسابقات جهانی صربستان سر گذاشتیم. امیدوار هستیم به لطف خدا با دعای خیر مردم از مسابقات جهانی سرافراز برگردیم. ما همه سرباز این کشور هستیم و سعی کرده‌ایم همیشه دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنیم و در این اوضاع بدی که دارند، دلشان شاد شود و غم‌های زندگی‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کنند. امیدواریم بتوانیم در این امر موفق باشیم و بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اهتزاز دربیاوریم.

وی در ادامه افزود: ان‌شاءالله خدا لطف کند و با دعای خیر مردم و مدال طلای سال گذشته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکرار کنم و فقط به دنبال مدال طلا هستیم. همه کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند، کشتی‌گیران هستند و برای کسب عنوان قهرمانی به روی تشک می‌آیند، ولی من دو حریف دارم؛ یکی حریف ترکیه‌ای و دیگری کشتی‌گیر کشور گرجستان از حریفان سرسخت من هستند که امیدوارم بتوانم هر دوی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهم.

زارع همچنین اذعان داشت: ما همه زندگی‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وقف ورزش کرده‌ایم و این تبدیل به شغل ما شده است و امیدوارم بتوانم راه قهرمانان گذشته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دهم. همه قهرمانان برای رسیدن به اهدافشان از خوشی‌ها و تفریحاتشان می‌زنند تا بتوانند به اهدافشان برسند.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: من مدال‌ها و عناوین بین‌المللی زیادی دارم، مدال برنز المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دارم. سال گذشته در مسابقات جهانی نروژ به لطف خدا مدال طلا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کردم و امیدوارم آن عنوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکرار کنم. من دست‌بوس همه مردم هستم و امیدوارم من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دعا کنند تا بتوانم دلشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنم.

دیدگاه‌ها