کد خبر : 1843759 | 23 شهریور 1401 ساعت 22:23 | 66.5K بازدید | 10 دیدگاه

رئال که هیچ؛ او حتی به درد فیورنتینا هم نمی‌خورد

لوکا یوویچ، مهاجم سابق رئال مادرید، که امسال به فیورنتینا پیوست در این تیم ایتالیایی هم شرایط خوبی نداشته و می‌گوید برای بازگشت به روزهای خوب به زمان نیاز دارد.

رئال که هیچ؛ او حتی به درد فیورنتینا هم نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم صرب، که مدتی بازیکن رئال مادرید بود و بعد از عملکرد ضعیف و انتقاد شدید هواداران از این تیم جدا شد حالا در تیم جدیدش فیورنتینا هم عملکرد خوبی نداشته و این روزها هدف موجی از انتقادات هواداران این تیم ایتالیایی بوده است.

1745194

یوویچ در سال 2019 از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست و انتظار می‌رفت به یکی از گلزنان برتر این تیم تبدیل شود. اما او به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند و دو سال بعد به صورت قرضی به آینتراخت واگذار شد. او امسال تابستان سرانجام به صورت قطعی به فیورنتینا پیوست.

رئال که قمار خود روی این مهاجم صرب را شکست خورده می‌دید به او فشار آورد تا راهی تیم دیگری شود. او در نهایت امسال تابستان تصمیم به جدایی از رئال گرفت و راهی فیورنتینا شد. یوویچ که در دوران پیش‌فصل برای فیورنتینا خوب کار کرده و در پنج بازی 6 گل زده بود در شروع فصل جدید به مراتب ضعیف‌تر نشان داد.

این مهاجم صرب در 9 بازی رسمی فیورنتینا در فصل جاری تنها یک بار موفق به گلزنی شده تا به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

1745195

یوویچ در یک مصاحبه می‌گوید در مدت دو فصل و نیمی که بازیکن رئال بوده به ندرت به زمین فرستاده شده و برای بازگشت به روزهای خوبش به زمان نیاز دارد. او در این باره گفت:" وقتی یک بازیکن از رئال مادرید به فیورنتینا می‌پیوندد طبیعی است که انتظارها از او بالا باشد. من برای بازگشت به روزهای خوب به زمان نیاز دارم چون مدتها است که درست و حسابی بازی نکرده‌ام. همه سعی‌ام را خواهم کرد که هر چه سریعتر به شرایط خوب برگردم".

دیدگاه‌ها