کد خبر : 1843769 | 24 شهریور 1401 ساعت 00:11 | 54.5K بازدید | 28 دیدگاه

فرهاد شاگردانش را با این روش آماده می‌کند

شیوه ناگلزمانی مجیدی برای آماده‌سازی اتحاد کلباء

فرهاد مجیدی به شکل جالبی، تمرینات اتحاد کلباء را پیش از دیدار مقابل الظفره برگزار کرد.

شیوه ناگلزمانی مجیدی برای آماده‌سازی اتحاد کلباء

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباء برای برگزاری دیدار مقابل الظفره آماده می شود. ببرها پس از پیروزی شیرین هفته قبل مقابل الوحده، مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که هفته قبل با 7 گل مغلوب العین شد.

در جریان تمرین روز چهارشنبه اتحاد کلباء اتفاق جالبی رخ داد. در استوری که صفحه اینستاگرامی این باشگاه اماراتی منتشر کرده، عملکرد بازیکنان در حین انجام فرامین دستوری کادرفنی به صورت آنلاین روی اسکوربورد محل تمرین این تیم به نمایش در می آید.

در توضیحاتی که صفحه رسمی اتحاد کلباء منتشر کرده، آمده است: فرهاد مجیدی از اسکوربورد اصلی ورزشگاه استفاده می کند تا شرح وظایف بازیکنانش را در خلال تمرین به آنها گوشزد کند.

1745246
این صفحه نمایشی است که ناگلزمان در زمان حضور در هوفنهایم در محل تمرینات این تیم نصب کرد. کاری که او اکنون در بایرن نیز انجام می دهد.

حرکت جالبی که مجیدی برای تفهیم بهتر نکات فنی به شاگردانش به کار برده تا آنها توصیه های تاکتیکی سرمربی جوان خود را دقیق تر متوجه شده و در زمین مسابقه پیاده کنند.

ابتکاری که پیش از این توسط یولیان ناگلزمان در زمان حضور در هوفنهایم به کار برده می شد. او با استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ 6*3 متری که با چهار دوربین هدایت می شد، تمرینات هوفنهایم را مدیریت می کرد.

این دوربین‌ها توسط کادر آموزشی کنترل می شدند و این فرصت را می دادند که فیلم متوقف شود، به عقب یا به جلو برود تا نکات خاص برای بازیکنان نشان داده شود. این به یولیان ناگلزمان فرصت می داد که با چهار زاویه ای که در اختیار دارد، موقعیت های تمرین را با جزئیات بسیار بیشتر توضیح دهد. حالا فرهاد مجیدی نیز با ابتکاری مشابه، این روش را در تمرینات اتحاد کلباء پیاده می کند تا دستورات تاکتیکی را بهتر به شاگردانش منتقل کند.

1745237
1745236
1745235

دیدگاه‌ها