کد خبر : 1843780 | 24 شهریور 1401 ساعت 01:47 | 19.1K بازدید | 16 دیدگاه

پیروزی خیلی مهمی بود

کورتوا: چمن بد برنابئو اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم

تیبو کورتوا معتقد است که وضعیت بد چمن ورزشگاه برنابئو، یکی از دلایل خوب بازی نکردن رئال در بازی امشب برابر لایپزیش بود.

کورتوا: چمن بد برنابئو اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در برنابئو موفق شد لایپزیش را با دو گل شکست دهد و در صدر جدول گروه F لیگ قهرمانان قرار بگیرد. رئال که در بازی اول خود سلتیک را با سه گل شکست داده بود امشب دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول لایپزیش موقعیت‌های خطرناکی خلق کرد ولی از هیچکدام‌شان نتوانست استفاده کند. ولی در نیمه دوم رئال تیم بهتر زمین بود و در نهایت برنده شد.

1745288

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال، امشب هم نمایش خوبی داشت. او در پایان بازی گفت:« لایپزیش تیم خوبی است و باید بگویم که وضعیت بد چمن ورزشگاه هم اجازه نمی داد بازی خودمان را انجام دهیم. در بین دو نیمه کارلو آنچلوتی توصیه های لازم را به ما کرد و با تغییر تاکتیک توانستیم بهتر بازی کنیم. در این بازی شانس های گلزنی زیادی نداشتیم ولی از حداقل ها بهترین استفاده را بردیم. این پیروزی بسیار مهم بود.»

کورتوا ادامه داد:« در نیمه اول خوب پرس نمی کردیم و بازیکنان لایپزیش به راحتی فضاهای خالی را پیدا می کردند. وقتی این نقطه ضعف برطرف شد، توانستیم بر بازی مسلط شویم. پاس های اشتباه زیادی هم می دادیم. نیمه اول چند مهار خوب داشتم ولی نیمه دوم شرایط بهتر شد. می دانستیم لایپزیش تیم خوبی است و می تواند ما را غافلگیر کند. فصل جاری در تمام بازی های‌مان پیروز شده ایم و باید در بازی با شاختار نیز برنده شویم تا مسیر صعودمان هموار شود.»

دیدگاه‌ها