کد خبر : 1843773 | 24 شهریور 1401 ساعت 01:22 | 12.3K بازدید | 41 دیدگاه

رئال مادرید 2-0 لایپزیش؛ با اقتدار در صدر جدول

رئال مادرید با ارائه نمایشی خوب در نیمه دوم موفق شد 0-2 لایپزیش را مغلوب کند.

رئال مادرید 2-0 لایپزیش؛ با اقتدار در صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در هفته ابتدایی با اقتدار سلتیک را مغلوب کرده بود، امشب نیز با دو گل در نیمه دوم لایپزیش را شکست داد و با اقتدار در صدر جدول گروه قرار گرفت.

لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه پنجم و روی پاس فورسبرگ بود که کریستوفر انکونکو در مقابل دروازه رئال مادرید صاحب فرصت شد، اما ضربه این بازیکن را تیبو کورتوا مهار کرد.

دقایقی بعد و روی تغییر مسیر کرنر بازیکان لایپزیش، توپ در گوشه محوطه جریمه رئال مادرید در مقابل پای هایدارا قرار گرفت، اما ضربه او از بالای دروازه این تیم راهی بیرون زمین شد.

1745255

در دقیقه 15 و روی پاس لوکا مودریچ بود که رودیگو گوئس در سمت راست محوطه جریمه لایپزیش صاحب فرصت شده و برای ضربه زدن اقدام کرد، اما شوت او دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در اواسط نیمه اول تیمو ورنر با ارسال پاس به درون محوطه فرصت خوبی برای گلزنی کریستوفر انکونکو در موقعیتی تقریبا تک به تک ایجاد کرد، اما تیبو کورتوا با خروج خود مانع گلزنی این ستاره فرانسوی شد. یک بار دیگر این بازیکن در مقابل دروازه می توانست دروازه را باز کند که تیبو کورتوا باز هم خروج خوبی داشت.

در دقیقه 38 و با ارسال وینی جونیور بود که رئال مادرید به گل اول دست یابند، اما ضربه سر آنتونی رودیگر از سمت راست دقیق نبود و راهی به دروازه لایپزیش پیدا نکرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه نخست در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم جریان مسابقه کاملا آرام دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در دقیقه 62 رئال مادرید در منطقه ای مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه رودریگو خوب نبود و از بالای دروازه لایپزیش به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی حرکت فده والورده بود که وینی جونیور در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه لایپزیش پیش رفت، اما گولاسچی با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد. در ریباند نیز ضربه فنی مارکو آسنسیو دقیق نبود و از بالای دروازه لایپزیش به بیرون رفت.

1745257

در دقیقه 80 رئال مادرید بالاخره به گل اول دست یافت. وینی جونیور از سمت چپ با حرکتی تکنیکی و ارسال زمینی خود در سمت مخالف فده والورده را صاحب موقعیت کرد. این بازیکن نیز بعد از گذر از سد مدافع لایپزیش، با ضربه ای محکم و فوق العاده به گوشه دروازه توانست زننده گل اول لقب گیرد.

در لحظات پایانی رئال مادرید به گل دوم دست یافت. ارسال زمینی تونی کروس از سمت چپ در مقابل دروازه به مارکو آسنسیو رسید و او با ضربه ای محکم به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 0-2 رئال مادرید تمام شود.

دیدگاه‌ها