کد خبر : 1843804 | 24 شهریور 1401 ساعت 11:15 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

کروس: فکر کردم ورزشگاه سلتیک بر سرمان خراب می‌شود

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، از جو جذاب و باورنکردنی ورزشگاه سلتیک صحبت کرده است.

کروس: فکر کردم ورزشگاه سلتیک بر سرمان خراب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که شب گذشته موفق شد با دو گل از سد لایپزیش عبور کند، هفته گذشته برای رویایی با سلتیک به ورزشگاه خانگی این تیم رفته بود. 
آنها موفق شدند این بازی را با پیروزی 0-3 پشت سر بگذارند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند اما جو ورزشگاه سلتیک و شور و اشتیاق هواداران این تیم در بازگشت به لیگ قهرمانان و حمایت از تیم محبوب‌شان موضوعی بود که مورد توجه بسیاری از بازیکنان رئال، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفت. 
حالا مشخص شده است که کروس نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بازیکنانی است که به شدت تحت تاثیر جو خاص این ورزشگاه قرار گرفته است. 

1742758
این هافبک آلمانی در گفت‌وگو با پادکست Einfach mal Luppen درباره بازی برابر سلتیک اظهار داشت:« سلتیک پارک؟ وقتی سرود لیگ قهرمانان پخش شد، من با خودم فکر کردم که این ورزشگاه روی سر ما خراب خواهد شد. این باورنکردنی بود. من هرگز پیش از این چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. به آلابا گفتم همین الان 0-2 عقب افتادیم!»
سلتیک موفق شد به لطف حمایت هواداران و بازی خوب بازیکنانش، دروازه‎اش را تا دقیقه 56 برابر رئال بسته نگه دارد اما پس از آن موفق به ادامه این روند نشد و در نهایت این وینیسیوس جونیور بود که قفل دروازه حریف را باز کرد و باعث شد که سد مقاومت آنها شکسته شود.

دیدگاه‌ها