کد خبر : 1843848 | 24 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

تردیدهای لوئیس انریکه در مورد کاپیتان

در انتظار اعلام فهرست اسپانیا؛ راموس به لاروخا بر می‌گردد؟

فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.

در انتظار اعلام فهرست اسپانیا؛ راموس به لاروخا بر می‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، 9 روز دیگر اسپانیا باید در دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا برابر سوئیس قرار بگیرد و سپس در آخرین بازی به مصاف پرتغال خواهد رفت. اسپانیا پس از انجام چهار بازی، صدرنشین گروهش است.

1745415

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، فردا فهرست تیمش برای این دو بازی را اعلام خواهد کرد و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت سرخیو راموس از چند روز پیش شروع شده است. آخرین بازی راموس برای اسپانیا، 31 مارس 2021 و برابر کوزوو بود. او حالا با رهایی از مصدومیت و ارائه بازی های خوب برای پی اس جی، امیدوار به بازگشت است. راموس رویای بازی برای اسپانیا در جام جهانی را دارد.

1731583

در واقع شرایط برای سرخیو راموس در فصل جاری کاملا متفاوت با فصل قبل است. راموس که تابستان سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و با قراردادی دو ساله به پی‌اس‌جی پیوست، بیشتر درگیر مصدومیت‌ها بود و نتوانست توانایی‌هایش را در پاریس نشان دهد اما او با بهبودی کامل مصدومیت، فصل جاری را خوب شروع کرده و همراه با مارکینیوش و کیمپمبه، در بازی‌های اخیر پی‌اس‌جی ثابت بازی کرده است.

1738132

طبق ادعای مارکا، نام راموس در فهرست اولیه انریکه قرار دارد اما مشخص نیست که فردا در فهرست نهایی نیز باشد. آیمریک لاپورت، این روزها در سیتی نیمکت‌نشین است و اینیگو مارتینز، مدافع بیلبائو، نیز در فرم همیشگی خودش نیست. به این ترتیب شاید فرصت به سرخیو راموس برسد. اریک گارسیا، پائو تورس و دیه‌گو یورنته، گزینه‌های اصلی انریکه برای دفاع میانی هستند. اگر نام راموس فردا در فهرست اسپانیا باشد، او شانس خوبی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی لاروخا برای جام جهانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها