کد خبر : 1843871 | 24 شهریور 1401 ساعت 18:25 | 21K بازدید | 12 دیدگاه

کریم بنزما خط خورد

فهرست تیم ملی فرانسه؛ بازگشت دمبله، ژیرو و کاماوینگا

دیدیه دشان اسامی 23 بازیکن را برای دو بازی پیش روی تیم ملی فرانسه اعلام کرد. فهرستی که در آن کریم بنزما غایب است و چند بازیکن سرشناس نیز بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن فرانسه را پیدا کرده اند.

فهرست تیم ملی فرانسه؛ بازگشت دمبله، ژیرو و کاماوینگا

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، امروز فهرست تیمش برای دو بازی برابر اتریش و دانمارک در لیگ ملت های اروپا را اعلام کرد. در این فهرست نام 23 بازیکن دیده می شود. فرانسه در دور گروهی لیگ ملت های اروپا از چهار بازی قبلی خود تنها دو امتیاز دارد و در قعر جدول است. در فهرست دشان، نام سه بازیکن جدید دیده می شود. بِنو بادیاشیله، مدافع میانی موناکو، یوسف فوفانا، هافبک موناکو و کولو موآنی، مهاجم باشگاه آینتراخت فرانکفورت، که برای اولین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شده اند.

1745478

همچنین در این فهرست نام ادواردو کاماوینگا، هافبک رئال، هم دیده می شود که از سال 2020 به تیم ملی دعوت نشده بود. عثمان دمبله، مهاجم بارسا، اولیویه ژیرو، مهاجم میلان و فرلاند مندی، مدافع چپ رئال، هم به تیم ملی فرانسه دعوت شده اند. این سه بازیکن نیز پس از مدتی غیبت بار دیگر شانس حضور در تیم ملی را به دست آورده اند. با این حال کریم بنزما به دلیل مصدومیت در این فهرست جایی ندارد. این آخرین بازی های ملی قبل از شروع جام جهانی است و فهرست بعدی دشان، فهرست نهایی برای جام جهانی خواهد بود.

1745480

فهرست تیم ملی فرانسه: آلفونس آرئولا، هوگو لوریس، مایک مانیان، بادیاشیله، ژول کُنده، ویلیام سالیبا، بنجامین کلاوس، فرلاند مندی، دایو اوپامکانو، تئو هرناندز، بنجامین پاوارد، رافائل واران، ادواردو کاماوینگا، یوسف فوفانا، آدرین رابیو، اورلین شوامنی، متئو گوندوزی، عثمان دمبله، ژیرو، کولو موانی، آنتوان گریزمان، کیلیان امباپه و کریستوفر انکونکو.

دیدگاه‌ها