کد خبر : 1843888 | 24 شهریور 1401 ساعت 20:05 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستایش از بلینگام؛ او استیون جرارد بعدی است

یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با ستایش از درخشش جود بلینگام او را بزرگترین امید آینده فوتبال انگلیس دانست و گفت بازی بلینگام شباهت زیادی به استیون جرارد دارد.

ستایش از بلینگام؛ او استیون جرارد بعدی است

به گزارش "ورزش سه"، درخشش جود بلینگام با پیراهن دورتموند در دیدار دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی باعث شده بسیاری از کارشناسان فوتبال انگلیس به تحسین این پدیده جوان بپردازند.

بلینگام در دیداری که دیشب در اتحاد برگزار شد با پیراهن دورتموند یک گل به منچسترسیتی زد و در طول مسابقه نمایشی درخشان داشت تا در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شود. او امروز از سوی گرت ساوت‌گیت به تیم ملی دعوت شد.

1745520

اوون هارگریوز، ملی‌پوش سابق انگلیسی، که سابقه بازی در تیمهایی مثل بایرن مونیخ، منچستریونایتد و منچسترسیتی را دارد در مصاحبه‌ای با بی‌تی اسپورت گفت:" جود می‌تواند نقش‌های مختلفی را به بهترین شکل بازی کند. او مثل استیون جرارد هم فیزیکی بازی می‌کند، هم می‌تواند در تهاجم‌ها بدرخشد، هم می‌تواند پاسهای عمقی بدهد و خط دفاعی را محو کند، هم می‌تواند دریبل بزند. هر تیمی چنین فوتبالیستی را در مقابلش ببیند باید واقعا نگران باشد.

1745521

عملکردی که او نشان می‌دهد برای یک فوتبالیست 19ساله اصلا عادی نیست. بلینگام باشکوه، خونسرد و با اعتماد به نفس بازی می‌کند. یک هافبک دفاعی که به تیمی مثل منچسترسیتی گلزنی کرد. همین کافی است تا بدانید با چه بازیکنی طرف هستیم. او مثل چاقوی سوئیس‌آرمی همه‌کاره است".

دیدگاه‌ها