کد خبر : 1843898 | 24 شهریور 1401 ساعت 20:45 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

محصص و ماموریت مهم در کمپ؛ مربیانی برای آینده

فدراسیون فوتبال با استفاده از تعطیلی بازی های لیگ برتر به بهانه بازی های دوستانه تیم ملی مرحله دوم از کلاس مربیگری A را در تهران دنبال می کند.

محصص و ماموریت مهم در کمپ؛ مربیانی برای آینده

به گزارش "ورزش سه"، در این دوره از کلاس مربیگری مربیان نام آشنایی چون آرش برهانی، هادی شکوری، فرشاد بختیاری زاده و... حضور دارند. مدرس کلاس هم مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال است.

با کمرنگ شدن ویروس کرونا برگزاری کلاس مربیگری فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال شدت گرفته و به نوعی کمیته آموزش تلاش می کند با برگزاری فشرده کلاس های مربیگری در یکی دو سال آینده جبران کلاس های برگزار نشده در سال های گذشته را داشته باشد.

1745545

حرکت مهم دیگر از سوی کمیته آموزش برگزاری مرحله ای کلاس ها است که به مربیان اجازه حضور بیشتر در کلاس ها را می دهد. به طور مثال پیش تر کلاس A به مدت یک ماه برگزار می شد اما اکنون این کلاس ها بستگی به تصمیم مدرس کلاس در دو یا سه مرحله برگزار می شود.  به همین خاطر مربیان باشگاهی در جریان فصل رغبت بیشتری برای حضور در کلاس ها خواهند داشت و دیگر اینطور نیست که دیدارهای زیای از مسابقات باشگاهی را از دست دهند. به خصوص در این مقطع که روزهای فیفا است و بازی های لیگ تعطیل شده است.

1745546

دیدگاه‌ها