کد خبر : 1843905 | 24 شهریور 1401 ساعت 21:15 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

آنتونی: پیراهن و آرم یونایتد باعث افتخار من است

آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد، که امشب در مقابل شریف مولداوی اولین بازی اروپایی خود را برای شیاطین سرخ انجام می‌دهد می‌گوید برای این بازی هیجان زیادی دارد.

آنتونی: پیراهن و آرم یونایتد باعث افتخار من است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، که امسال تابستان از آژاکس به این تیم پیوسته امشب در بازی یونایتد مقابل شریف تیراسپول برای اولین بار با پیراهن شیاطین سرخ در یک رقابت اروپایی به میدان می‌رود.

آنتونی در بازی امشب اولین بازی خارج از خانه خود برای یونایتد را انجام می‌دهد. او در آستانه این بازی در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت از این بابت خوشحال بوده و بی‌صبرانه منتظر به میدان رفتن با پیراهن تیم جدیدش در یک مسابقه اروپایی است.

1745562

ستاره برزیلی جدید یونایتد گفت:" بازی کردن با پیراهن یونایتد همیشه برایم هیجان‌انگیز است. همیشه و پیش از هر بازی دلیلی برای هیجان هست. ما متاسفانه دیدار خانگی اخیرمان را باختیم ولی امشب در این بازی خارج از خانه با تمرکز صد در صدی به میدان می‌رویم تا با سه امتیاز به خانه برگردیم.

اینکه در طول فصل با مشکلات مواجه بشویم طبیعی است. می‌دانیم بازی امشب سخت خواهد بود ولی همه می‌دانند منچستریونایتد چه تیم بزرگی است. ما با افتخار وارد زمین می‌شویم و می‌دانیم پوشیدن پیراهنی که آرم پرافتخار این باشگاه روی آن حک شده چه معنایی دارد".

دیدگاه‌ها