کد خبر : 1843921 | 25 شهریور 1401 ساعت 00:27 | 34K بازدید | 5 دیدگاه

معارفه خامس با پیراهن شماره ۱۰ المپیاکوس (عکس)

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی با قرارداد قرضی به المپیاکوس پیوست.

معارفه خامس با پیراهن شماره ۱۰ المپیاکوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز که پس از ترک اورتون، فصل گذشته را در لیگ ستارگان قطر و با پیراهن الریان سپری کرد، به صورت قرضی از این تیم جدا شد و به المپیاکوس یونان ملحق شد.

قهرمان ۴۷ دوره یونان، در حالی از خرید جدید خود به عنوان مهم‌ترین اتفاق نقل و انتقالاتی رونمایی کرد که پنجره تابستانی در یونان هنوز بسته نشده و به همین دلیل، موفق شدند خامس را به خدمت بگیرند.

1745614

به عبارتی امتیاز ویژه یونان در پنجره تابستانی طولانی‌تر باعث شد تا این باشگاه با برخورداری از شرایط ویژه، این خرید را نهایی کند و خامس هم که چاره دیگری نداشت، بازی در سوپرلیگ یونان را به حضور در لیگ قطر ترجیح داد.

سرخپوشان یونانی، ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران خود خواستند تا شماره ده بعدی تیم‌شان را حدس بزنند و در حالی که انتظار داشتند این خرید با نتیجه مطلوب مقابل فرایبورگ همزمان شود اما المپیاکوس ۳-۰ به تیم آلمانی باخت تا رونمایی از خرید جدید تحت تاثیر این شکست قرار بگیرد.

1745613

المپیاکوس که چند سال پیش کریم انصاری‌فرد را هم به خدمت گرفته بود، حالا یکی از مهمترین انتقال‌های چند سال اخیر فوتبال یونان را ثبت کرده و با این ستاره کلمبیایی شانس اول قهرمانی سوپرلیگ خواهد بود.

کنایه‌آمیز برای خامس اینکه او ۸ سال پیش در چنین روزهایی پس از ثبت بهترین گل جام جهانی، راهی رئال مادرید شد و حالا در المپیاکوس یونان، چالش بازی در لیگ اروپا خواهد داشت.

دیدگاه‌ها