کد خبر : 1843924 | 25 شهریور 1401 ساعت 01:39 | 36.4K بازدید | 21 دیدگاه

تن‌هاخ: رونالدو نیاز داشت گل بزند

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل شریف مولداوی، تایید کرد که کریس رونالدو نیاز داشت که هرچه زودتر گل بزند.

تن‌هاخ: رونالدو نیاز داشت گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که امشب در لیگ اروپا میهمان شِریف بودند، با گل های جیدون سانچو و کریس رونالدو (پنالتی)، 2-0 به پیروزی رسیدند. این اولین گل رونالدو در رقابت های این فصل بعد از 8 بازی بود.
تن هاخ به خبرنگاران گفت:" رونالدو به این گل نیاز داشت. او دفعات زیادی به گلزنی نزدیک شده بود و خیلی دوست داشت که زودتر گل بزند. ما برای او خوشحالیم و تیم هم می خواست که او به گل برسد. می دانستیم که رونالدو از روی نقطه پنالتی گل خواهد زد."

1745620

جیدون سانچو در حالی در دیدار امشب گل زد که ساعاتی قبل مشخص شد در فهرست گرت ساوتگیت برای دو دیدار مقابل ایتالیا و آلمان در لیگ ملت های اروپا جای ندارد و با توجه به اینکه فرصت چندانی تا جام جهانی باقی نمانده، حضور او در قطر هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
تن هاخ در مورد او گفت:" من واقعا از جیدون راضی هستم. او یک گل دیگر زد و در پیش فصل هم گل های زیادی زده بود و فکر می کنم در این فصل سه گل زده باشد.
او خوب کار می کند. اما فکر می کنم جای زیادی برای پیشرفت او وجود دارد. زیرا او مهارت های زیادی دارد. وقتی او از اعتماد به نفس برخوردار است، او را به زمین بفرستید و او می تواند بهتر هم کار کند."
تن هاخ در مورد بازی امشب هم گفت:" شروع دشواری بود. حریف خیلی مستقیم بازی می کرد و به دنبال استفاده از توپ های دوم بود. و در دقایق ابتدایی، توپ های دوم زیادی به دست آوردند. بعد از دقایقی مشخص، ما بهتر بازی کردیم. 
سپس دیدید که ما می توانیم بین خطوط بازی کنیم و بازی خوبی ارائه کردیم و گل فوق‌العاده‌ای زدیم. سپس کنترل کامل بازی را به دست گرفتیم."
 

دیدگاه‌ها