کد خبر : 1843939 | 25 شهریور 1401 ساعت 11:00 | 40.7K بازدید | 5 دیدگاه

دلیل شادی گل عجیب ستاره یونایتد چه بود؟ (عکس)

جیدون سانچو، ستاره منچستریونایتد، پس از گلی که دیشب به ثمر رساند شادی عجیبی را به نمایش گذاشت.

دلیل شادی گل عجیب ستاره یونایتد چه بود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف شریف رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
گل اول شیاطین سرخ در این بازی را جیدون سانچو وارد دروازه حریف کرد و گل دوم را نیز کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 
سانچو پس از گلی که به ثمر رساند، شادی گل جالبی داشت. این بازیکن انگلیسی سابق بندش را از روی پایش درآورد و به سمت سکوها و دوربین‌ها گرفت تا به این شکل گلی که در لیگ اروپا به ثمر رساند را جشن گرفته باشد، اتفاقی که سوالات بسیاری را در ذهن هواداران و خبرنگاران درباره دلیل این کار ایجاد کرد. 

1745635
این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« بله، یک بچه کوچک این ساق بندها را به من داد و از من خواست که آنها را استفاده کنم. من به او گفتم مشکلی نیست و این کار را انجام خواهم داد و این فقط ادای احترامی از سوی من به او پس از گلزنی‌ام بود. خواستم به او نشان دهم که من از ساق بندهایی که او به من داده است استفاده می‌کنم.»
تصاویر ویدیویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که سانچو پیش از دریافت این هدیه از سوی هوادارش، عکس‌هایی را برای او امضا کرده است و سپس این ساق بند را تحویل گرفته تا در بازی بعدی از آن استفاده کند.

دیدگاه‌ها