کد خبر : 1843953 | 25 شهریور 1401 ساعت 12:51 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

با توافق میلان و اینتر؛ تخریب سن سیروی خاطره‌انگیز

دو باشگاه اینتر و میلان توافق کردند که ورزشگاه سن سیرو را به عنوان بخشی از پروژه ساخت ورزشگاه جدیدشان تخریب کنند.

با توافق میلان و اینتر؛ تخریب سن سیروی خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، پروژه ساخت ورزشگاهی جدید در شهر میلان برای دو باشگاه اینتر و میلان مطرح شده بود و حالا قرار است این طرح به زودی اجرایی شود. 
این دو باشگاه در طول سال‌های اخیر از ورزشگاه سن سیرو به صورت مشترک استفاده می‌کردند و دیدارهای هر دو تیم در همین زمین برگزار می‌شد. 
حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که مدیران این دو باشگاه با تخریب این ورزشگاه در روند پروژه ورزشگاه جدید که قرار است تا فصل 28-2027 قابل استفاده باشد موافقت کرده‌اند. 

1495125
این دو تیم میلانی قرار است 10 جلسه مشترک در طول چند ماه آینده برگزار کنند و برنامه‌های نهایی آنها برای ساختن این ورزشگاه به صورت رسمی اعلام شود. 
اسم ورزشگاه جدید این دو باشگاه قرار است کتدرال باشد و فاصله آن تا ورزشگاه سن سیروی فعلی صرفا چند متر است. در ابتدا قرار بود که فقط بخشی از این ورزشگاه تخریب شود اما برای کاهش میزان استفاده از مصالح سیمانی در این منطقه و همچنین رعایت قوانین محیط زیستی، این دو باشگاه به توافق رسیدند که وقتی کتدرال آماده شد، سن سیرو به صورت کامل تخریب شود. 
این دو باشگاه امیدوار هستند که بتوانند ورزشگاه جدید را در همین منطقه بسازند اما ممکن است شرایط خاص آغاز پروژه یا اعتراض عمومی تغییراتی را در این تصمیم به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها