کد خبر : 1843964 | 25 شهریور 1401 ساعت 13:47 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

بارسلونا و رد شانس جذب ستاره جوان بایرن مونیخ

هریستو استویچکوف، اسطوره بارسلونا، مدعی شد توصیه او به این باشگاه مبنی بر توافق با آلفونسو دیویس رد شده است.

بارسلونا و رد شانس جذب ستاره جوان بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی و جوان بایرن مونیخ، در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و نقش مهمی در نتایج باشگاه آلمانی ایفا کرده است. دو سال قبل و در جریان برتری 2-8 بایرن مونیخ برابر بارسا در لیگ قهرمانان، او یکی از ستاره های زمین بود و بارها با حرکات تند و تیز خود، مدافعان بارسلونا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت. حالا هریستو استویچکوف، ستاره بلغاری و سابق بلوگرانا، فاش کرد در گذشته پیشنهاد جذب آلفونسو دیویس را به این باشگاه داده، اما مورد توجه مدیران بارسا قرار نگرفته و فرصت جذب این ستاره جوان و آینده‌دار به همین راحتی از دست رفته است.

1661099

هریستو استویچکوف گفت: "من آلفونسو دیویس را چند سال قبل به مدیران بارسلونا توصیه کردم و گفتم که او می‌تواند به این باشگاه کمک کند. اما مسئولین وقت باشگاه جواب منفی دادند، زیرا معتقد بودند آلفونسو دیویس در لیگ MLS بازی کرده و کانادایی است، پس به درد بارسلونا نمی‌خورد. آنها در آن مقطع احساس می کردند که دیویس از کیفیت کافی برای بازی در ترکیب بارسا برخوردار نیست و به همین علت انتقال این مدافع به لالیگا منتفی شد.

من همچنین به این باشگاه توصیه کردم که دیگو لاینز، سزار مونتس و هیروینگ لوزانو را نیز جذب کنند، اما همان پاسخ را دریافت کردم و بارسلونا تمایلی به توافق با هیچ یک از این سه نفر نشان نداد."

دیدگاه‌ها