کد خبر : 1844070 | 26 شهریور 1401 ساعت 13:38 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری امیدوار شد؛ ستاره آرژانتینی برگشت

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، آماده است تا بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود.

آلگری امیدوار شد؛ ستاره آرژانتینی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ ایتالیا به مصاف مونزا خواهد رفت. 
دی‌ماریا از زمان حضورش در تورین تا به حال درگیر مصدومیت بوده و نتوانسته است توان واقعی‌اش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و به یوونتوس برای کسب نتیجه کمک کند. 
او تا به حال چهار بازی در لیگ ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه از دست داده است اما امیدوار است که در بازی برابر مونزا بار دیگر به ترکیب بیانکونری برگردد. 
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که دی‌ماریا روز گذشته عملکرد بسیار خوبی در تمرینات گروهی یووه داشته است و همین موضوع باعث شده است که مکس آلگری به صورت جدی به فکر استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش باشد. 

1741555

یوونتوس در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست نیاورده است و شکست برابر بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شد که فشارها بیش از پیش روی این مربی و همچنین بازیکنان یووه افزایش پیدا کند. 
بازگشت دی‌ماریا به ترکیب اصلی یوونتوس و حضورش در میدان می‌تواند شرایط را تا حد زیادی برای این تیم بهبود ببخشد و امید آلگری و هواداران این تیم را برای کسب نتایج بهتر افزایش دهد. 
این بازیکن همچنین امیدوار است که با عملکرد خوبی که در ترکیب یووه در طول دو ماه پیش رو ارائه خواهد داد، برای حضور در جام جهانی 2022 قطر به صورت کامل آماده شود.

دیدگاه‌ها