کد خبر : 1844082 | 26 شهریور 1401 ساعت 15:50 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

در اسپانیا نژادپرستی ندیده بودم

آنچلوتی: من و وینیسیوس نگران هواداران اتلتیکو نیستیم

کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.

آنچلوتی: من و وینیسیوس نگران هواداران اتلتیکو نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در ورزشگاه متروپولیتانو میهمان اتلتیکو مادرید است. جدال فصل گذشته دو تیم در این ورزشگاه با برتری 1-0 اتلتیکو به اتمام رسید. البته آن بازی برای رئال تشریفاتی بود چرا که قهرمانی اش در لالیگا مسجل شده بود. در آستانه این بازی، انتقادات به شادی گل خاص وینیسیوس نیز حواشی زیادی را باعث شده است. حتی شاهد اظهارنظری نژادپرستانه علیه ستاره برزیلی در برنامه ال‌چیرینگیتو هم بودیم. رئال با پنج پیروزی صدرنشین لالیگاست و در هر هشت بازی رسمی فصل جاری نیز برنده شده است.

1745880

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:« شرایط خوبی داریم و پس از پیروزی های متوالی به دربی رسیده ایم. اتلتیکو حریف قدرتمندی است و بازی خاصی خواهد شد. آماده این بازی بزرگ هستیم.»

قضیه وینیسیوس:« باید بگویم که در اسپانیا چنین شکلی از نژادپرستی را ندیده بودم. ترجیح می دهم به بیانیه باشگاه و وینسیوس اکتفا کنم. او آماده و با انگیزه برای بازی فرداست. در رختکن هم صحبتی در مورد این قضیه نمی شود و تمرکز فقط روی فوتبال است. می دانم که وینیسیوس نگران بازی فردا نیست. من هم نگران نیستم.»

1745298

وضعیت کریم بنزما و میلیتائو:« کریم به این بازی نمی رسد. او انفرادی تمرین می کند و پس از وقفه بازی های ملی در دسترس خواهد بود. میلیتائو اما مشکلی برای بازی ندارد ولی اینکه در ترکیب ثابت باشد یا خیر، هنوز مشخص نیست..»

نتیجه دربی:« اتلتیکو مثل همیشه تیمی جنگنده و مبارز است و بازی برابر آنها همواره دشوار است. اتلتیکو بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و معتقدم شانس هر دو تیم برابر است. هیچ چیز قطعی نیست و باید دید در زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

یک دهه حضور دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکو:« سیمئونه مربی بزرگی است و به لطف او اتلتیکو هر فصل در لیگ قهرمانان حاضر است. او توانسته یک تیم بزرگ را روانه میادین کند و بازیکنان برای او همه توان‌شان را در زمین می گذارند.»

1744450

فشار و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو:« نگران این موضوع نیستم. فردا دربی حساسی برگزار می شود و فضای ورزشگاه طبعا به سود اتلتیکو خواهد بود. ما به این شرایط در زمین حریفان عادت داریم و در نهایت این هم یک بازی فوتبال است.»

توصیه به وینیسیوس پس از حواشی اخیر:« من توصیه ای برای او ندارم. من پدرش نیستم و تنها مربی او هستم. او را نگران نمی بینم و مثل همیشه در تمرینات شاد و خوشحال است.»

در فصل جاری رئال در نیمه دوم بازی ها، همیشه بهتر کار می کند و بیشتر نیز گل می زند. کارلتو در این رابطه گفت:« در نیمه اول وانمود می کنیم خسته هستیم و در نیمه دوم ضربه نهایی را می زنیم(می خندد).»

دیدگاه‌ها