کد خبر : 1844090 | 26 شهریور 1401 ساعت 16:32 | 21.9K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش مارکا

ابتکار جالب بارسا؛ بند ضد مصدومیت در قرارداد بازیکنان

باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهد کرد.

ابتکار جالب بارسا؛ بند ضد مصدومیت در قرارداد بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سال های اخیر با معضل مصدومیت های متوالی چند بازیکن خود مثل عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی مواجه بود و معضل بزرگتر اینجا بود که هر دو بازیکن، تمام پاداشی که در قراردادشان قید شده بود؛ دریافت کردند. اما شرایط از فصل جاری متفاوت شده است.

1745855

اغلب فوتبالیست‌ها اگر حداقل در 50 درصد بازی هایی که در دسترس هستند، به میدان بروند، همه پاداش خود را به خاطر موفقیت های تیمی دریافت خواهند کرد. مثلا اگر بازیکن در پنج بازی ابتدایی فصل به میدان برود و سپس به دلیل مصدومیت دیگر به میدان نرود، همه پاداش قید شده در قراردادش را دریافت خواهد کرد. شرایط برای دمبله و اومتیتی مشابه بود اما باشگاه بارسلونا از امسال در قرارداد جدید با بازیکنانش(بازیکنان جدید و تمدیدی ها) بندی گنجانده است که بر اساس آن، بازی هایی که تیم در غیاب بازیکن مصدوم انجام می دهد نیز برای او محاسبه خواهد شد.

1732715

مدیران بارسا معتقدند که با این بند، بازیکنان بیشتر از همیشه مراقب خواهند بود تا مصدوم نشوند و هم به سود خود بازیکن است و هم برای باشگاه مفید خواهد بود. مارکا در این رابطه نوشته است که دمبله بین سال های 2017 تا 2021، هر سال نزدیک به دو میلیون یورو پاداش گرفته در حالی که نتوانسته بود حتی در 50 درصد بازی های فصل به میدان برود.

دیدگاه‌ها