کد خبر : 1844113 | 26 شهریور 1401 ساعت 18:41 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

گریلیش: ممنون از گواردیولا که دوباره به من اعتماد کرد

جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، از پپ گواردیولا بابت اعتمادش در بازی امروز برابر ولورهمپتون تشکر کرده است.

گریلیش: ممنون از گواردیولا که دوباره به من اعتماد کرد

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در دیدار هفته گذشته سیتی مقابل دورتموند نمایش چندان خوبی نداشت، اما پپ گواردیولا او را برای بازی امروز برابر ولوز در ترکیب ثابت قرار دارد. جک گریلیش به خوبی جواب این اعتماد را داده و در دقیقه یک موفق به گلزنی شد. حالا گریلیش در پایان این دیدار مدعی شد قصد دارد در هفته های آتی باز هم برای گلزنی تلاش کند.

جک گریلیش گفت: "من از این بازی لذت بردم. مدت زیادی بود که موفق به گلزنی نشده بودم و آخرین گل من مقابل وستهم در فصل گذشته به ثمر رسید. امروز ما یک نتیجه فوق العاده مقابل یک تیم برتر گرفتیم و به نظر من ولورهمپتون به آن اندازه ای که شایسته اش است مورد تعریف و تمجید قرار نمی گیرد.

1745941

البته اگر به دوران دوران حرفه ای من نگاه کنید، من خیلی موفق به گلزنی نشده ام و این همان چیزی است که می خواهم به سبک بازی خود اضافه کنم و امیدوارم در لباس سیتی و در مقابل این هواداران بتوانم در هفته های پیش رو باز هم به این هدف دست پیدا کنم.

درست است که از من انتقاد می شود، اما من باید بیشتر گل بزنم و پاس گل های بیشتری ارسال کنم. تنها کاری که اکنون می توانم انجام دهم این است و همیشه به خاطر رقمی که برای جذب من از سوی منچسترسیتی به استون ویلا پرداخت شد، مردم درباره ام صحبت خواهند کرد. خیلی خوشحالم که مورد تحسین پپ گواردیولا قرار گرفته ام و برخورد او با من خوب بود. باید از او تشکر کنم، زیرا امروز و بعد از اینکه عملکردم در روز چهارشنبه خیلی خوب نبود، پپ گواردیولا به من فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را داد."

دیدگاه‌ها