کد خبر : 1844226 | 27 شهریور 1401 ساعت 12:15 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

خوشحالی عجیب گتوزو با هوادار والنسیا (عکس)

جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، خوشحالی‌اش از پیروزی برابر سلتاویگو را با یکی از هواداران این تیم جشن گرفت.

خوشحالی عجیب گتوزو با هوادار والنسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها با کسب این نتیجه مجموع امتیازات‌شان را پس از برگزاری شش بازی به عدد 9 رساندند و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. 
گتوزو که پس از یک سال دوری از فوتبال، بار دیگر به عرصه مربیگری برگشته و این بار هدایت والنسیا را برعهده گرفته است، از کسب این پیروزی برابر سلتاویگو بسیار خوشحال بود. 

1746203


این مربی ایتالیایی که در طول سال‌های حضورش در میدان همیشه به برخوردهای خشن معروف بوده و در بسیاری از موارد صحنه‌های جالبی را رقم زده است، شب گذشته نیز شادی پس از پیروزی تیمش را به شکل خاصی جشن گرفت تا نشان دهد که در کسوت مربی نیز از همان ویژگی‌ها برخوردار است. 
سرمربی والنسیا شب گذشته پس از کسب سومین پیروزی متوالی تیمش به سمت هوادارانی که روی سکوهای پشت نیمکت نشسته بودند رفت، در نهایت جدیت صورت یکی از آنها را در دست گرفت و به شدت تکان داد تا خوشحالی‌اش را ابراز کرده باشد. 
جالب اینجا بود که این هوادار هم رفتاری مشابه با گتوزو داشت و همین موضوع باعث شد که این ویدیو بارها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود و مورد توجه زیادی قرار بگیرد. 
این صحنه شاید خاطره عجیب سیلی‌ای که گتوزو در جام جهانی 2006 به صورت مارچلو لیپی زد را زنده کرده باشد.

دیدگاه‌ها