کد خبر : 1844284 | 27 شهریور 1401 ساعت 16:35 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

کالوم هادسون اودوی:

تاد بولی گفت باید از لورکوزن به چلسی برگردم

کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، که در فصل جاری به شکل قرضی برای بایرلورکوزن بازی می‌کند، تایید کرد که چلسی روی او برای آینده حساب می‌کند و فصل بعد به این تیم بر می‌گردد.

تاد بولی گفت باید از لورکوزن به چلسی برگردم

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش باشگاه بایرلورکوزن از توافق نهایی با چلسی برای انتقال کالوم هادسون اودوی خبر داد. این مهاجم انگلیسی که فصل گذشته تنها 15 بازی در لیگ برتر انجام داد، یک گل زد و سه پاس گل هم داد، جایی در ایده‌های توماس توخل نداشت و ترجیح داد برای یک فصل از چلسی جدا شود. قرارداد او یک‌ساله است و در آن بند خرید وجود ندارد. به این‌ترتیب هادسون اودی تابستان 2023 به چلسی بر می‌گردد. این نشان می‌دهد که چلسی روی این بازیکن برای آینده حساب می‌کند.

1746317

هادسون اودوی در مصاحبه با نشریه دیلی میل گفت:« وقتی باشگاه بازیکنش را به تیمی دیگر قرض می‌دهد، اغلب در قرارداد او بند خرید دائمی گنجانده می‌شود ولی تاد بولی (مالک چلسی) به من گفت که تو سال بعد بر می‌گردی چرا که روی تو برای آینده حساب می‌کنیم. او تاکید داشت که من همچنان می‌توانم برای چلسی بازیکن مهمی باشم و باید برگردم.»

هادسون اودوی ادامه داد:« می‌دانم که بولی علاقه زیادی به بازیکنان جوان دارد و سال‌های آینده می‌خواهد ستاره‌های جوانی را برای چلسی بخرد. او ایده‌های جالبی برای چلسی دارد و می‌خواهد تیمی متشکل از جوانان و بازیکنان باتجربه بسازد. آینده چلسی با تاد بولی روشن است.»

لازم به ذکر است که هادسون اودی تاکنون پنج بازی برای لورکوزن انجام داده و یک گل نیز در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده است. او تا 2024 با چلسی قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها