کد خبر : 1844313 | 27 شهریور 1401 ساعت 20:37 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

خشم ستاره اینتر؛ تنش علنی روی نیمکت (عکس)

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر، پس از تعویض شدن از سوی سیمونه اینزاگی در نیمه اول بازی اینتر با اودینزه، به شدت عصبانی شد.

خشم ستاره اینتر؛ تنش علنی روی نیمکت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر خیلی زود و در دقیقه پنج با کاشته تماشایی نیکو بارلا به گل اول رسید، اما چند دقیقه بعد میلان اشکرینیار دروازه خودی را باز کرد و در ادامه میزبان دو بار به گل رسید تا اینتر 1-3 مغلوب شود. سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری، تصمیم گرفت که هنریک مخیتاریان و باستونی را در دقیقه 30 نیمه اول تعویض کرده و به ترتیب روبرتو گالیاردینی و فدریکو دیمارکو را جایگزین آنها کند. هر دو بازیکن تعویضی در 20 دقیقه اول کارت زرد گرفته بودند و به نظر ترس از 10 نفره شدن، باعث اخذ این تصمیم از سوی اینزاگی شده است.

اما باستونی با عصبانیت و اخم تمام از زمین خارج شد و در ادامه و هنگام حضور روی نیمکت پنج یا شش ضربه به صندلی جلویی زد تا اینگونه عصبانیت خود را نشان دهد. رابین گوسنس، هم تیمی آلمانی این بازیکن سعی می کرد او را آرام کند، اما عصبانیت باستونی تمامی نداشت و او تمام خشم خود را روی صندلی جلویی خالی کرد.

برخی منابع در هفته های اخیر خبر از بروز تنش در اردوی اینتر داده اند و به نظر می رسد شرایط چندان خوبی در این باشگاه برقرار نیست. الساندرو باستونی در ابتدای فصل تابستان به شدت مورد توجه منچسترسیتی قرار داشت، اما به صراحت پیشنهاد این باشگاه را رد کرده و تاکید کرد قصد دارد در اینتر بماند.

1746372
1746371
1746373
1746374

دیدگاه‌ها