کد خبر : 1844647 | 29 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

موراتی: امیدوارم درگیری اینزاگی و بازیکنان شایعه باشد

ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، می‌گوید از اخبار درباره درگیری بین اینزاگی، سرمربی نراتزوری، و بازیکنان این تیم نگران است و این را برای اینتر بسیار خطرناک می‌داند.

موراتی: امیدوارم درگیری اینزاگی و بازیکنان شایعه باشد

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌هایی که در روزهای اخیر درباره ایجاد تنش در رختکن اینتر و درگیری بین اینزاگی، سرمربی تیم، و بازیکنان منتشر شده به نگرانی‌هایی درباره عملکرد نراتزوری در ادامه فصل دامن زده است.

ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، از جمله کسانی است که با توجه به این گزارش‌ها نگران شرایط نراتزوری است. او در یک مصاحبه نسبت به ادامه تنش‌ها در رختکن هشدار داد.

شکست در دربی دلامادونینا و سپس باخت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اینزاگی را با انتقادهایی مواجه کرد و باخت این هفته مقابل اودینزه فشارها به او را بیشتر از هر زمانی افزایش داده است.

1746328

موراتی در مصاحبه خود گفت:" نباید از تاثیری که مصدومیت لوکاکو بر تیم گذاشته غافل شد. او توانسته بود جو مثبتی در تیم ایجاد کند و از لحظه‌ای که مصدومیتش اعلام شد می‌شد فضای منفی را در اینتر احساس کرد.

با اینحال من معتقدم مشکل اینتر مشکل بزرگتری است. چیزی که من را نگران می‌کند به هم خوردن رابطه سرمربی و کادر فنی و بازیکنان است. امیدوارم خبرهایی که دیده‌ایم درست نباشد. اینزاگی به نظرم پسر خوبی است و یک مربی درجه‌یک. تیم هم کمابیش با تیم فصل گذشته تفاوتی نکرده. تنش در رختکن اصلا به نفع اینتر نیست".

دیدگاه‌ها