کد خبر : 1844319 | 27 شهریور 1401 ساعت 21:06 | 36.7K بازدید | 6 دیدگاه

تصمیم عجیب مورینیو؛ دیبالا در حال گرم کردن خط خورد

پائولو دیبالا که نامش در فهرست یازده نفره رم برای بازی امشب با آتالانتا دیده می‌شد در جریان گرم کردن تیم رم از ترکیب کنار گذاشته شد تا نمانیا ماتیچ به جای او بازی کند.

تصمیم عجیب مورینیو؛ دیبالا در حال گرم کردن خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تماشاچیان حاضر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم پیش از شروع دیدار امشب رم مقابل آتالانتا شاهد اتفاقی عجیب بودند.

درحالیکه ژوزه مورینیو پیش از این دیدار نام پائولو دیبالا را در فهرست نهایی تیمش قرار داده بود ولی زمانی که بازیکنان جالوروسی پیش از شروع مسابقه در این ورزشگاه در حال گرم کردن بودند تصمیم مورینیو درباره ستاره آرژانتینی عوض شد تا به جای او نمانیا ماتیچ برای رم از ابتدا به میدان برود.

1746388
فهرست رم برای بازی امشب که نام دیبالا در آن به چشم می خورد

هنوز مشخص نیست که آیا علت این تصمیم مورینیو مصدومیت دیبالا در جریان گرم کردن رم بوده است یا سرمربی جالوروسی به دلیل دیگری دست به این تغییر زده است.

با شروع دیدار دو تیم که دقایقی از آن سپری شده است مشخص شد که مورینیو در غیبت دیبالا و ورود نمانیا ماتیچ به میدان از لورنزو پلگرینی خواسته جلوتر برود و در کنار نیکولو زانیولو و تامی آبراهام خط تهاجمی رم را تشکیل بدهد.

1746389

دیبالا در فصل جاری عملکرد درخشانی برای تیم مورینیو داشته و در ۶ بازی سری آ برای جالوروسی سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها