کد خبر : 1844323 | 27 شهریور 1401 ساعت 21:43 | 38.6K بازدید | 6 دیدگاه

توافق پیکه و شکیرا در مورد حضانت فرزندان

جرارد پیکه و شکیرا که گفته می‌شد درباره جزئیات جدایی‌شان به توافق رسیده‌اند ساعاتی پیش در حالی دیده شدند که در حال ترک یک دفتر وکالت در شهر بارسلون بودند.

توافق پیکه و شکیرا در مورد حضانت فرزندان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته گزارش دادند که جرارد پیکه، ستاره بارسا، و همسر مشهورش، شکیرا، درباره جزئیات جدایی‌شان به توافق رسیده‌اند و مشکل حضانت دو فرزند آنها، ساشا و میلان، با توافق دو طرف برطرف شده است.

در ساعت‌های اخیر چند رسانه محلی کاتالونیا گزارش دادند پیکه و شکیرا در حالی دیده شده‌اند که مشغول بیرون آمدن از یک دفتر وکالت در شهر بارسلون بودند. پیکه و شکیرا ساختمان را جدا جدا ترک کردند و عده‌ای از هواداران آنها در مقابل دفتر وکالت جمع شده بودند تا از این دو ستاره امضا بگیرند.

1725415

بر اساس این گزارشها یکی از مسائلی که بین پیکه و شکیرا حل و فصل شده است موافقت ستاره بارسلونا با درخواست شکیرا برای نقل مکان به آمریکا و به عهده گرفتن حضانت فرزندان است.

پیکه و شکیرا از خدمات یکی از مشهورترین وکلای اسپانیا استفاده می‌کنند. این در حالی است که در گذشته پیکه بارها با حضانت فرزندانش توسط شکیرا و انتقال آنها به آمریکا مخالفت کرده و گفته بود اجازه نمی‌دهد ساشا و میلان شهر بارسلون را ترک کنند.

جدایی جنجالی این زوج مشهور ماه‌ها است که یکی از داستان‌های پرتوجه رسانه‌ای بوده است. رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند علت تصمیم این زوج برای جدایی خیانت جرارد پیکه به همسرش بوده است هر چند تا این لحظه این ادعا اثبات یا پذیرفته نشده است.

دیدگاه‌ها