کد خبر : 1844332 | 27 شهریور 1401 ساعت 23:12 | 48.4K بازدید | 14 دیدگاه

هدف مهدی‌پور: شرکت در جام‌جهانی

این استقلالی بی خیال حضور در قطر نمی‌شود

مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.

این استقلالی بی خیال حضور در قطر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره های کلیدی فرهاد مجیدی در فصل گذشته، مهدی مهدی پور بود که توانست در مرکز میدان، وظیفه بزرگی را بر دوش بگیرد و به یکی از ستون های خط میانی استقلال تبدیل شود. کاری که در این فصل نیز ادامه پیدا کرده و این بازیکن، یکی از نفرات مهم در تفکرات ساپینتو است.

عملکرد خوب مهدی پور در فصل گذشته باعث شد تا دراگان اسکوچیچ این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند و اتفاقا در 2 بازی برابر کره جنوبی و لبنان نیز به میدان برود. تغییرات روی نیمکت تیم ملی نیز باعث دوری این بازیکن از فهرست اولیه سرمربی جدید نشد.

کارلوس کی روش در لیست ابتدایی که از بازیکنان داخل ایران انتخاب کرده بود، نام مهدی پور را نیز جزو نفرات مورد نظرش قرار داد اما در نهایت و به دلیل ترافیک بالا در خط میانی، به روی نام این بازیکن خط قرمز کشیده شد.

1746423

حالا مهدی پور به خوبی می داند که تا آغاز جام جهانی، چند ماه حساس و نفس گیر را در پیش دارد. بازیکن اصفهانی آبی ها در تلاش است تا در آخرین فهرست دعوت شده از سوی سرمربی پرتغالی، خود را به لباس تیم ملی برساند و مسافر قطر باشد.

او در هفته های ابتدایی لیگ برتر نیز در تیم ساپینتو خوب عمل کرده و در پی ادامه همین روند رو به رشد است. باید دید هفته های کلیدی و حساس پیش رو برای مهدی پور چگونه خواهد گذشت اما چیزی که قطعی است، عزم بالای او برای جلب نظر مثبت کی روش، پیش از سفر به قطر است.

دیدگاه‌ها