کد خبر : 1844344 | 28 شهریور 1401 ساعت 00:04 | 19.2K بازدید | 7 دیدگاه

طلسم‌شکنی انصاری‌فرد در قبرس؛

شماره ۱۰ تیم ملی با گل به اردو می‌رود

اومونیا با گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر پارالیمنی شد.

شماره ۱۰ تیم ملی با گل به اردو می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته چهارم لیگ یک قبرس، تیم فوتبال اومونیا در حالی که برای سومین دیدار متوالی کریم انصاری‌فرد را در ترکیب و خط حمله می‌دید، از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب مقابل پارالیمنی رده یازدهمی قرار گرفت.

نیمه اول این مسابقه با برتری دو بر صفر یاران انصاری‌فرد مقابل پارالیمنی به پایان رسید، اما نمایش هجومی اومونیا پس از آن هم ادامه پیدا کرد و این تیم توانست توسط ملی‌پوش ایرانی خود به سومین گل دست پیدا کند.

1746482

کریم انصاری‌فرد که پس از پیوستن به اومونیا در دو حضور تعویضی و دو بازی ثابت نتوانسته بود گلزنی کند، در دیدار مقابل پارالیمنی طلسم‌شکنی کرد و توانست در دقیقه ۵۷ سومین گل تیمش را بزند تا در آستانه برتری قرار بگیرند.

اومونیا که مهاجم ایرانی خود را تا دقیقه ۶۰ و سه دقیقه پس از گلزنی او در اختیار داشت، در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی خانگی مقابل پارالیمنی دست یافت تا ۶ امتیازی شود و به رتبه هشتم جدول لیگ یک قبرس صعود کند.

1746483

انصاری‌فرد که فصل گذشته چهار گل در سوپر لیگ یونان به ثمر رسانده بود، در دیدار مقابل پارالیمنی توانست نخستین گل خود را با پیراهن اومونیا قبرس بزند.

این مهاجم که پس از حضور کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی دوباره به فهرست تیم ایران دعوت شده، با این گل به اردوی تیم ملی خواهد رفت و بدون تردید انگیزه مضاعفی برای ادامه کارش خواهد داشت.

1746485
1746484

دیدگاه‌ها