کد خبر : 1844345 | 28 شهریور 1401 ساعت 00:12 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوار: ملوان- فولاد زودتر برگزار شود؛

تهدید آلومینیوم؛ طبق برنامه نباشد، بازی نمی‌کنیم!

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد درخواست برگزاری تنها مسابقه معوقه لیگ برتر را از سازمان لیگ داشته‌اند.

تهدید آلومینیوم؛ طبق برنامه نباشد، بازی نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا امیدوار در این باره عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از سازمان لیگ به دلیل برنامه‌ریزی‌ها تشکر کنیم و می‌دانیم که مدیران این سازمان در تلاش هستند تا رضایت همه باشگاه‌ها را جلب کنند و البته مثل همه ما روند آماده‌سازی و موفقیت تیم ملی را هم مدنظر قرار داده‌اند چراکه موجب سربلندی فوتبال ایران خواهد شد.

وی با اشاره به عدم برگزاری دیدار تیم‌های ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: با وجود اینکه این مسابقه به خاطر بارندگی لغو شد، اما چنین امکانی وجود داشت که بازی با تاخیر ۲۴ الی ۴۸ ساعته برگزار شود ولی این اتفاق به شکل عجیبی نیفتاد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: همواره سازمان لیگ اعلام می‌کند یک مسابقه پس از لغو شدن، ۲۴ ساعت بعد برگزار می‌شود ولی نمی‌دانیم در بازی ملوان و فولاد چه اتفاقی افتاده که به یکباره مسابقه را لغو کرده‌اند و هیچ اطلاعیه و اسناد مشخصی ارائه نداده‌اند که این حرکت مورد بحث است.

امیدوار با اشاره به اینکه آلومینیوم در هفته هفتم لیگ برتر میزبان ملوان انزلی است، ابراز کرد: جدا از بحث نتیجه، اتفاقات دیدار ملوان و فولاد می‌توانست در مسابقه آینده ما هم تاثیرگذار باشد و برای مثال محرومیت یا خدایی ناکرده مصدومیت یکی از بازیکنان ملوان منجر به بهره بردن آلومینیوم در این بحث می‌شد، اما خیلی راحت این مسابقه را لغو کردند و نمی‌گویند در چه زمانی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موارد قرعه‌کشی سازمان لیگ همین است که همه مسابقات طبق برنامه دقیق و هفته به هفته پیش برود، گفت: از سازمان لیگ درخواست داریم تا قبل از بازی ما و ملوان انزلی در هفته هفتم، دیدار تیم‌های ملوان و فولاد را برگزار کنند، چراکه تمام اتفاقات این دیدار در روند مسابقه ما و ملوان موثر خواهد بود و از سوی دیگر لازم است تا شرایط بازی‌ها برای همه تیم‌ها مساوی باشد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: لیگ برتر ایران حرفه‌ای است و در صورتی که مسابقه ملوان و فولاد پیش از دیدار آلومینیوم و ملوان برگزار نشود، ما حاضر به انجام این دیدار نیستیم، چراکه معتقدیم باید عدالت را رعایت کنند و شرایط برابر باشد.

دیدگاه‌ها