کد خبر : 1844427 | 28 شهریور 1401 ساعت 15:14 | 17.2K بازدید | 7 دیدگاه

رودریگو:

گل زیبایی زدم؛ به‌خاطر وینیسیوس باید می‌بردیم

رودریگو، ستاره رئال در دربی مادرید بود و گل اول تیمش را زد. او گفت که به خاطر وینیسیوس باید پیروز می شدند و به هدف‌شان نیز رسیدند.

گل زیبایی زدم؛ به‌خاطر وینیسیوس باید می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار پایانی هفته ششم لالیگا، رئال و اتلتیکو مادرید برابر هم قرار گرفتند و در پایان، این رئال مادرید بود که موفق شد با نتیجه 1-2 حریف سنتی خود را شکست دهد. شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه را شکست دادند که ستاره خود کریم بنزما را در اختیار نداشتند. رودریگو در دقیقه 18 و والورده در دقیقه 36، گلزنان رئال مادرید در این بازی بودند و تک گل اتلتیکو هم در دقیقه 83 توسط ماریو هرموسو به ثمر رسید.

1746516

رودریگو که برای سومین بازی متوالی در لالیگا گلزنی کرد و نشان داد، می تواند جای خالی کریم بنزما را به خوبی پر کند، به مارکا گفت:« از همه چیز راضی هستم و هم به خاطر گلی که زدم و هم به خاطر پیروزی در دربی خوشحالم. بازی در متروپولیتانو همیشه دشوار است و به خصوص این دربی به خاطر حواشی روزهای گذشته در مورد وینیسیوس، حساس‌تر نیز شده بود. به خاطر وینی باید پیروز می شدیم.»

رودریگو ادامه داد:« در تمرینات کارلو آنچلوتی از من می خواهد که به قلب دفاع حریف بزنم و خوشبختانه شوامنی هم پاس فوق العاده ای برای من فرستاد. ابتدا فکر کردم فیلیپه(مدافع اتلتیکو) به من  می رسد ولی اینطور نشد و تصمیم گرفتم بدون معطلی به توپ ضربه بزنم. واقعا گل زیبایی بود. قبل از شروع بازی پدرم عکسی برایم فرستاد و نوشت که در ورزشگاه است. حضور او قوت قلبی برایم بود و روحیه ام را بالا برد. حالا امیدوارم روند گلزنی هایم ادامه داشته باشد.»

1746515

رودریگو در مورد صدرنشینی رئال گفت:« هر 6 بازی را برده ایم و به هدف مان رسیدیم. می خواستیم قبل از وقفه بازی های ملی ششمین برد متوالی را کسب کنیم و رتبه اول را پس بگیریم. حالا روی بازی های تیم ملی برزیل تمرکز خواهم کرد و امیدوارم با انرژی بیشتر برگردم.»

دیدگاه‌ها