کد خبر : 1844453 | 28 شهریور 1401 ساعت 17:05 | 18.1K بازدید | 11 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ

کُنده: چرا بارسلونا را به چلسی ترجیح دادم؟

ژول کُنده در مصاحبه جدید خود با نشریه اکیپ، در مورد دلیل انتخاب بارسلونا به جای چلسی توضیح داد.

کُنده: چرا بارسلونا را به چلسی ترجیح دادم؟

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می‌رسید ژول کُنده برای انتقال به چلسی با این باشگاه به توافق رسیده، اما در روزهای پایانی نظر این بازیکن عوض شد و به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. البته مشکلات مالی این باشگاه مانع از ثبت قرارداد ژول کُنده شده بود، اما این مشکل بالاخره برطرف شد. او دو بازی ابتدایی بارسا در لالیگا را از دست داد ولی از بازی با وایادولید توانست برای آبی و اناری ها به میدان برود. کُنده تا به اینجا سه بازی در لالیگا و دو بازی هم در لیگ قهرمانان با پیراهن بارسا انجام داده و جالب اینکه سه گل هم زده است.

1746736

کُنده در مصاحبه با اکیپ و در مورد دلیل انتخاب بارسا گفت:« ابتدا با توماس توخل(مربی وقت چلسی) حرف زدم. پیشنهاد چلسی جدی بود و توخل برایم از برنامه‌های تاکتیکی‌اش و نقش من در آنها صحبت کرد. سپس پیشنهاد بارسا رسید و ژاوی با من تماس گرفت. او به من گفت که خصوصیات و سبک بازی‌ام کاملا مناسب بارسلوناست و به خوبی توضیح داد که چه انتظاری از من در تیمش دارد. ژاوی گفت که در بارسا بازی سازی از دفاع شروع می شود و اینکه از جلو حریفان را پرس می کنند. او بازی های زیادی از من دیده بود و به خوبی می دانست که من چه خصوصیاتی دارم. در نهایت حرف های ژاوی در مقایسه با توخل متقاعدکننده‌تر بود و بارسا را انتخاب کردم.»

1745025

کُنده ادامه داد:« من می توانم در دفاع میانی و دفاع راست بازی کنم ولی خودم ترجیح می دهم دفاع میانی باشم. توخل بیشتر من را برای دفاع راست مدنظر داشت ولی ژاوی گفت که بیشتر در دفاع میانی بازی خواهم کرد. هرچند در شروع فصل برای بارسا در دفاع راست به میدان رفته ام ولی این شرایط به تدریج عوض خواهد شد و من به دفاع میانی خواهم رفت. فعلا در بارسا همه چیز عالی پیش می رود و شروعی بهتر از این را نمی توانستم تصور کنم.»

دیدگاه‌ها