کد خبر : 1844463 | 28 شهریور 1401 ساعت 17:46 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

ریتم "شیش و هشت" تیم ملی در اردوی اتریش(عکس)

دو ستاره ایران در جام جهانی 2018 در اردوی اتریش هم یار تمرینی شدند.

ریتم "شیش و هشت" تیم ملی در اردوی اتریش(عکس)

به گزارش "ورزش سه" نوبت تمرینی صبح تیم ملی در اردوی اتریش به کار با وزنه و بدنسازی گذشت. جایی که ریکاردو سیلوا، بدنساز پرتغالی و 45 ساله تیم ملی برنامه تمرینی بدنسازی ملی‌پوشان را تدوین کرده بود و در آیتم‌هایی از این تمرینات ملی‌پوشان باید به کمک همدیگر حرکات را پشت سر می‌گذاشتند.
مرتضی پورعلی‌گنجی و سعید عزت‌الهی، دو ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا در امارات، در این بخش از حرکات ترکیبی با یار تمرینی هم بودند و با هم، کارهای مدنظر سیلوا را انجام می‌دادند.
دو بازیکنی که به واسطه بازی‌های پرتعداد ملی مشترک، شناخت متقابل در زمین و رابطه بسیار خوبی بیرون از آن با هم دارند و حالا به نظر در اردوی اتریش بعد از مدت‌ها دوری مرتضی از تیم ملی بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند.
نکته جالب در خصوص بازیکنان شماره 6 و هشت تیم ملی، سابقه هردو بازیکن در بازی به عنوان هافبک دفاعی است‌. عزت‌الهی که از ابتدا تا به امروز در این پست برای تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بازی کرده و پورعلی‌گنجی هم تا پیش از مطرح شدن نامش برای حضور در تیم ملی زیر نظر کی‌روش، به عنوان یک هافبک میانی در نفت تهران به بازی گرفته می‌شد.

1746750

دیدگاه‌ها