کد خبر : 1844478 | 28 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 12.2K بازدید | 22 دیدگاه

این هفته مشخص می‌شود؛ مگوایر با ایران بازی می‌کند؟

دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.

این هفته مشخص می‌شود؛ مگوایر با ایران بازی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر به عنوان کاپیتان منچستریونایتد در انگلیس با انتقادهای زیادی مواجه است و بسیاری از فوتبالدوستان معتقدند او نه تنها عملکردی با کیفیت در حد کاپیتانی یونایتد به نمایش نمی‌گذارد بلکه حتی شایسته حضور در تیم ملی انگلیس هم نیست.

به همین علت است که مگوایر در هفته پیش رو با یکی از سرنوشت‌سازترین هفته‌های دوران ورزشی خود روبرو خواهد بود. هفته‌ای که شاهد برگزاری دو مسابقه تیم ملی انگلیس در مقابل ایتالیا و آلمان در لیگ ملتهای یوفا است.

1746767

مگوایر 29ساله در حال حاضر عنوان گران‌ترین مدافع دنیا را یدک می‌کشد. او در سال 2019 با قراردادی 80 میلیون پوندی از لستر به یونایتد پیوست و تا این لحظه هیچ مدافعی نتوانسته رکورد او را بشکند.

با اینکه از زمان روی کار آمدن اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد ستاره بخت مگوایر در این تیم رو به افول بوده اما گرت ساوت‌گیت همچنان به او اعتماد دارد. ساوت‌گیت در ماه‌های گذشته در پاسخ به منتقدان که علت دعوت شدن مگوایر به تیم ملی را می‌پرسیدند به آنها یادآور شد که این مدافع انگلیسی در جام ملتهای اروپای 2020 به تیم منتخب رقابتها راه یافته بود.

1741955

در فهرست اعلام شده از طرف ساوت‌گیت برای دو بازی مقابل آلمان و ایتالیا نام مگوایر دیده می‌شود. باید دید آیا کاپیتان یونایتد می‌تواند با درخشش در لیگ ملتها جایگاه خودش در تیم ملی را تثبیت کرده و در جام جهانی قطر از جمله بازیکنان سه‌شیرها باشد که مقابل تیم ملی کشورمان می‌ایستند یا نه؟

دیدگاه‌ها